کاشف اسرار-مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در ساعت کاری امروز با صدور حکمی نسبت به عزل یا تغییر مدیرکل انتقال خون استان گیلان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،علی اکبر پور فتح الله”در شهریور ماه 95 نسبت به انتصاب “احمد مرادی توت کله”به این سمت اقدام کرده بود که با گذشت 34 ماه ،روز جاری دست به عزل یا تغییر وی زد.

با حکم”پور فتح الله”بابک پاکدل خوش اخلاق” که پزشک عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و در سوابق کاری وی مدیریت اسبق بیمارستان امیرالمومنین رشت و هم چنین مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی استان دیده می شود، به این سمت منصوب شد.

معاون اداری و مالی اداره کل انتقال خون گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار از تدارک دیدن برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل در ساعت 11 صبح روز آینده در محل فعالیت این دستگاه اجرائی خبر داد.

حسین سهرابی فر با بیان این که این مراسم با حضور یکی از مدیران ارشد سازمان انتقال خون کشور در رشت برگزار می شود،مدعی شد: محل خدمت”احمد مرادی توت کله”از این دستگاه اجرائی به دستگاهی دیگر جا به جا می شود

وی در حالی ادعا کرد از این پست محل خدمت مدیرکل سابق انتقال خون گیلان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتقال خواهد یافت،برخی منابع از عزل نامبرده از سمت خودش روایت می کنند و صحت و سقم آن در دست بررسی می باشد.

النهایه اگر چنانچه “مرادی توت کله”از سمت خودش عزل شده باشد و مورد تائید قرار بگیرد،سئوالات ذیل مطرح می شود و آیا دلیلی مبنی بر عزل از سمت قبلی است:

یک:آیا صحت دارد عزل به خاطر به کارگیری حدود 25 نیروی شرکتی در بدنه این دستگاه اجرائی می باشد یا چنین موضوعی از اساس کذب است؟با اسناد پاسخ بدهند

دو:آیا صحت دارد نامبرده با استاندار گیلان هماهنگ نبوده است و چنین موضوعی از اساس کذب است؟ نحوه به کار گیری”سمیه عظیمی”به عنوان خبرنگار روزنامه ای در مرداد ماه 96 به این سمت چگونه بوده با اسناد تشریح کنند؟

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :