کاشف اسرار-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان  از ثبت نام :هزار و 769 واحد صنعتی استان در سایت بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات  خبر داد..

به گزارش کاشف اسرار ،طهمورث لاهوتی اشکوری در سمینار آموزشی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید که در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برگزار شد،اظهار کرد:با توجه به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، شرکت شهرک‌های صنعتی نیز این شعار را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را از جمله فعالیت‌های خود بر محور این شعار قرار داده است.

وی تقویت و حمایت از صنایع مستقر و رفع موانع و مشکلات آنها با هدف حفظ اشتغال و تولید واحدهای صنعتی و نیز توسعه کیفی شهرک‌ها با اجرای پروژه‌های عمرانی را مهم‌ترین اولویت‌های امسال در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد.

این مسئول اصلی‌ترین مشکل واحدهای صنعتی را کمبود منابع مالی  عنوان و اظهار امیدواری کرد  با اجرای طرح رونق اقتصادی و ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای راکد و بالای 60 درصد پیشرفت شرایط بهبود یابد.

لاهوتی اشکوری با بیان اینکه هزار و 769 واحد صنعتی استان در سایت بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند، متذکر شد:هزار 324 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و 351 واحد به بانک‌های عامل معرفی و 143 واحد در مرحله عقد قرار داد هستند.

وی از رسالت‌های این سازمان علاوه بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها، حمایت از صنایع کوچک و متوسط ذکر  و تصریح کرد: توسعه صادرات، تشکیل خوشه‌های صنعتی، کنسرسیوم‌های صادراتی و تامین منابع مالی در فرابورس را از سیاست‌های کلان سازمان مربوطه است.

در سمینار آموزشی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید مدیرعامل گروه صنعتی پاکسان به ارائه پیشنهادات و دیدگاه‌های خود در زمینه اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی پرداخت .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :