photo_2016-07-27_15-27-44کاشف اسرار-صبح امروز همایش ملی “تبیین جایگاه بخش‌ خصوصی در اقتصاد مقاومتی” با همکاری اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون و نیز دانشگاه گیلان  در سالن تالار حکمت این دانشگاه برگزار شد.

photo_2016-07-27_15-28-08

  1. به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در برنامه زمان بندی شده این همایش ،یکی از سخنرانان را استاندار گیلان معرفی کرده  بود در اختیار همگان قرار گرفت؛لکن نه تنها  فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتي حضور نیافت؛بلکه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان هم در این برنامه مهم حضور نیافت.طبق خبر مندرج در سایت استانداری گیلان،محمد علی نجفی امروز در کارگروه موانع تولید شرکت کننده بود و جای خالی فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در این همایش مهم،بسیار احساس می گردید.یکی دیگر از سخنرانان این همایش رئیس مجمع نمایندگان گیلان،ذکر گردیده بود،لکن مهرداد بائوج لاهوتی هم حضور پیدا نکرد.photo_2016-07-27_15-28-03
  2. این همایش در راستای جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی برگزار گردید،لیکن در کمال بهت و حیرت به حاضرین در همایش پوشه مدارک ارائه گردید که بر روی آن کشور سازنده را”چین“قید گردیده بود و این در حالی می باشد که در کشورمان؛شرکت هایی نسبت به تولید و عرضه این محصول در حد با کیفیت اقدام می کنند،به طور مثال؛شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو در سال 1363 با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه به منظور مدیریت اسناد و مدارک علمی و آموزشی و با هدف تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.پاپکو با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی، قیمت مناسب و رضایت مشتری هم اکنون به عنوان یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد ایرانی در میان سازمانها، وزارتخانه ها، شرکت ها و مراکز علمی و فرهنگی به شمار آمده و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.پاپکو شرکت 100 درصد ایرانی و محصولات آن از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت با کالاهای معروف خارجی می باشد.
  3. در این همایش یکی از مجلات فعالیت گسترده ای داشت،لکن از سوی دبیرخانه برگزار کننده از همه رسانه های فعال دعوتی به عمل نیامد!؟
  4. عرضه محصول خارجی در این همایش با بند 8 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری؛مغایرت دارد که در آن تاکید شده است:”مدیریت مصرف با تأکید بر اجرای سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالاهای داخلی همراه با برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت و رقابت پذیری در تولید”.پایان پیام
Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :