کاشف اسرار-در ششم مرداد ماه جاری،پایگاه خبری”خزر برخط”معروف به خزر آنلاین؛خبری را با تیتر:” مشاوران شهرداری رشت را بهتر بشناسید”را منتشر کرد.”اینجا را بخوانید

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در بند سوم این گزارش نوشته شده است:”سحر اخوان، مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی هم از مشاوران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت می باشد. وی همسر امین افقی، مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی است”.

امین افقی در پاسخ به سوال خبرنگار کاشف اسرار در این باره،اظهار کرد:”همسرم تاکنون حقوق و مبلغی  از زمان شهردار شدن “سید محمد علی ثابت قدم” دریافت نکرده است .

به گفته وی،”سحر اخوان کاظم زاده”در حوزه فرهنگ شهروندی به دلیل داشتن تجربه ،علاقه و تخصص؛ فعالیتهای تحقیقاتی و مطالعاتی انجام می دهد و در 4 سال گذشته بیش از 15 طرح و ایده فرهنگی ارایه شده از وی ایشان در راستای توسعه فرهنگی شهر رشت اجرایی شده است.

یک مقام مسئول در شهرداری رشت که نخواست نامش افشا شود،در این باره به خبرنگار کاشف اسرار،اظهار کرد:”سحر اخوان کاظم زاده “دارای قرارداد هستند،ولی پولی دریافت نکرده است.

گفتنی است “سحر اخوان کاظم  زاده” فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه گیلان و دانش آموخته مدیریت فرهنگی- امور فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد  و  از سال ۱۳۹۲  مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان است.

از سوابق مشارالیها می توان به مشاور سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در سال های ۹۱ تا ۹۳، تدریس دوره های آموزش خبرنویسی و خبرنویسی مدرن، مشارکت در پروژه ساخت و جمع آوری عروسک های محلی( دانشگاه فلوریدا )، راه اندازی خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت ،فعالیت به عنوان مدیر اجرایی خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت سال ۹۱ و ۹۲ ، نفر برگزیده همایش ۱۱۰ جوان نمونه کشور در سال ۱۳۷۹ ، داور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سال ۱۳۷۸، همکاری به عنوان خبرنگار، دبیر بخش اجتماعی و فرهنگی، دبیر تحریریه با موسساتی نظیر ایران، همشهری و نشریات استان گیلان، فعالیت به عنوان تصویرگر، همکاری به عنوان مترجم و نویسنده بخش انگلیسی پرتال دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مترجم بخش انگلیسی نشریه «آغاز» این مرکز، مربی نقاشی و خلاقیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس ، بیش از ۸۰۰ عنوان مقاله و ترجمه و گزارش تحلیلی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و هنری در نشریات محلی و کشوری و برگزاری نمایش های تصویرگری در استان گیلان اشاره کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :