کاشف اسرار-اختصاصی:رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پیگیری های بی نتیجه “پروفسور مجید سمیعی” برای آغاز ساخت  مرکز جراحی مغز و اعصاب در این استان خبرداد.

شاهرخ یوسف زاده چابک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،فرا رسیدن 17 مرداد؛سالروز شهادت محمود صارمی را به تمام خبرنگاران به عنوان “تلفیق کننده هنر و خلاقیت  و رساندن پیام به مخاطبان که ارزشمند است”، را تبریک  و تهنیت گفت.

وی در خصوص مرکز جراحی مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی،اذعان کرد: متاسفانه علی رغم اینکه دولت فعلی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور؛یک اعتبار و بودجه ای را برای این قضیه در نظر گرفت،و خود “پروفسور سمیعی” هم  پیگیر این کار بودند،تاکنون عملا به مرحله اجرا در نیامده است.

این استاد جراج مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی گیلان،خاطر نشان کرد:از زمان قبول مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان،یک مقداری این پروسه را در انتخاب مشاورطرح  و نقشه فعال تر کردم،ولی هنوز کار عملیاتی آغاز نشده است.

یوسف زاده چابک با عدم حضور ذهن داشتن در نام شرکت مشاور طرح مرکز جراحی مغز و اعصاب پروفسور سمیعی در گیلان،تصریح کرد: دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای ساخت آاین مرکز 60 میلیارد تومان تصویب کرد،لکن تاکنون دو میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: امسال عملیات آغاز ساخت مرکز جراحی مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی در استان گیلان شروع خواهد شد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :