کاشف اسرار-مراسم تجلیل از 120 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال استان گیلان به همت مدیر جدید و جوان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی در تالار فرهنگی برپا شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،”مهدی کاظمیان” به عنوان برادر شهید و چهره ای فرهنگی،اجتماعی و ورزشی که اردیبهشت ماه جاری عهده دار سمت مدیریت روابط عمومی سازمان شده،با دعوت از تعدادی خبرنگار مستقل و منتقد استانی و بدون دعوت گزینشی و تبعیضی نشست تجلیل از خبرنگاران خط بطلانی بر سنوات قبل زد.

وی با دعوت از گروه موسیقی سنتی و محلی به سرپرستی “عباس پسندیده”اعطای چندین کتب فرهنگی از جمله دیوان شعر امام راحل،حقوق شهروندی و…کارت هدیه نشان داد به فرهنگ و آداب اجتماعی توجه ویژه ای دارد.

ارائه بلیط مجموعه تفریحات دریایی و مجموعه آکواریوم هم جزو پکیج بوده و به زودی به خبرنگاران ارائه می شود

ناگفته نماند پرویز فتوحی از اصحاب رسانه ای گیلان با 80 سال سن و حدود نیم قرن سابقه کاری هنگام تجلیل از خبرنگاران توسط مدیرعامل خانه مطبوعات استان به سن دعوت نشد.

“رضا مسرور”به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در هنگام ترک مراسم یک باره با”فتوحی”مواجه شد و برای دل جویی به اتفاق”حسین خوش سیرت شالدهی”برای صرف نهار به رستورانی دعوت و نهار میل کردند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :