کاشف اسرار-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از پرداخت مطالبات بازنشستگان دولت در این استان تا فصل تابستان جاری خبر داد و تاکید کرد: بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان در اولویت این لیست قرار دارد

محمد علی محمدی امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار و درباره تجمع تعدادی از بازنشستگان جهاد کشاورزی گیلان در مقابل این سازمان و وعده رئیس این دستگاه دولتی مبنی بر پرداخت مطالبات در امسال را تائید کرد.

وی از ابلاغ سهم بازنشستگان دولت خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا اواخر تابستان  امسال؛کسانی که مطالبات از سالهای 93 و 94 دارند پرداخت بشود.

این مسئول،متذکر شد: سعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان بر این است که مطالبات بازنشستگان کلیه دستگاهها را پرداخت بکنیم که به صورت قطعی بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان هم در اولویت این لیست قرار دارد.

محمدی،خاطر نشان کرد: رقمی حدود 4 هزار و 500میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دولت در کل کشور در نظر گرفته شده که حدود 30 میلیارد تومان سهم استان گیلان است.

وی تصریح کرد: این امیدواری وحود دارد بتوانیم تا پایان سال جاری،حتی بازنشستگان سال 95 را هم از این مزیت برخوردار بکنیم و شرمنده بازنشستگان نباشیم.

یه گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان،اذعان کرد: کلیه بازنشستگانی که دستگاه محل خدمت آنان از دولت بودجه دریافت می کنند،سعی خواهیم کرد تا پایان سال بدهکار هیچ بازنشسته ای نباشیم.

گفتنی است رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان که در پنجم مرداد ماه جاری در خارج از کشور به سر می برد،در گفتگو با کاشف اسرار از پرداخت مطالبات بازنشستگان این دستگاه اجرائی تا مهرماه امسال خبر داد.(اینجا را بخوانید)

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :