کاشف اسرار-مدیرکل روابط عمومی استانداری  و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرائی گیلان با اشاره به برپائی نشست های خبری و پرسش و پاسخ استاندار از ابتدای شروع به کار ؛تاکنون،بر ادامه برگزاری این نشست ها تاکید کرد.

یوسف گلشن امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی داشت و این یوم خجسته را به کلیه دست اندرکاران شریف و زحمتکش عرصه خبر این استان تبریک و تهنیت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.

وی تاکید کرد: پدیده های اجتماعی و توسعه ای و انجام آنها بدون حضور و نقش رسانه ها نمی تواند به نتیجه و دست آورد مطلوب وخوبی  را به دنبال داشته باشد.

این مسئول درباره ارتباط روابط عمومی های دستگاههای اجرائی گیلان با رسانه ها،اذعان کرد: هر چه قدر بتوانیم روابط عمومی ها را تقویت و ارتباط آنها را بیشتر بکنیم،بر اساس آن چه که در مسائل حرفه ای و عرف رسانه ای وجود دارد؛ بالطبع فعالیت های نظام و دولت  و خدمت به مردم ،ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

گلشن،از برگزاری دوره های آموزشی برای روابط عمومی های دستگاههای اجرائی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این دوره های آموزشی هم چنان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی،تمام روابط عمومی های دستگاههای اجرائی و نهادهای عمومی گیلان بر اساس وظیفه حاکمیتی که استانداری بر عهده دارد،با روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان،همکاری دارند.

پایان پیام

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :