کاشف اسرار-اردیبهشت ماه امسال بود در برخی از تابلوهای متعلق به سازمان زیبا،منظر و فضای سبز شهرداری رشت ،تبلیغاتی درباره”مدرسه بستکبال وارنا شهر وارنا”رشت در برابر دیدگان شهروندان قابل رویت شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،در این تبلیغات که مهر سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری هم به چشم خورد آگهی به شهروندان داد که موضوع فعالیت این مدرسه درباره آموزش و استعداد یابی نو نهالان و نوجوانان است.

برابر تبلیغات مذکور،محل برگزاری آموزش رشته ورزشی مذکور در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت بود ،مکانی که مسابقات والیبال تیم”وارنا شهر باران”به مدیرعاملی “مصطفی عاقل منش”فرزند ارشد عضو شورای اسلامی شهر هم برپا شد.

موسس باشگاه ورزشی والیبال هم”حسین خاکزاد شاهان دشتی”اهل شهرستان آمل مازندران و دارنده سمت”مدیر مسئولی پایگاه خبری خزر آنلاین”و برادر”محسن”به عنوان “رییس هیات والیبال استان گیلان است.

موسس باشگاه والیبال یاد شده با تاسیس باشگاه مذکور ،”مصطفی عاقل منش”را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرده و برادرش هم(محسن) طی حکمی یکساله که خرداد ماه سال گذشته رسانه ای گردید و تا تیر ماه امسال معتبر بود (از تمدید و یا عدم تمدید اطلاعی در دست نیست)وی را به سمت رییس هیات والیبال شهرستان رشت(مرکز استان گیلان)انتخاب کرد.

ناگفته نماند سال گذشته حکم انتصاب نامبرده در صفحه شخصی اینستاگرام “عاقل منش”نشر یافته و قابل رویت می باشد ولی حکمی مبنی بر تمدید آن منتشر نشده است.

نکته حائز اهمیت در حکم موسس باشگاه والیبال شهر وارنا خطاب به مدیرعامل آن ،اذعان بر تامین هزینه های مالی بر عهده موسس باشگاه و هم چنین با توجه به تجارب ارزش مند مدیریتی و ورزشی است و قابل تحلیل است.

با توجه به اذعان”حسین خاکزاد شاهان دشتی”بر تامین هزینه های مالی توسط خودش،این سئوال در ذهن تداعی شده آیا هدف از انتخاب”عاقل منش”به این سمت توانایی و رایزنی برای استفاده از پنانسیل مجموعه مدیریت شهری برای خدمت گرفتن برای باشگاه”والیبال شهر وارنا”است؟

سوال دیگر “محسن خاکزاد شاهان دشتی”به عنوان رییس هیات والیبال استان آیا گزینه ای دیگری برای انتصاب به سمت ریاست هیات شهرستان رشت وجود نداشته که “مصطفی عاقل منش”به این سمت منصوب کرده است؟

آیا عاقل منش تاکنون دارای سوابق ورزشی در رشته والیبال بوده است؟اگر پاسخ مثبت می باشد در کدام باشگاه ها فعالیت کرده و در چه مسابقات مقام کسب نموده است؟با مستندات روشن گری کند.اگر پاسخ مثبت نیست آیا داشتن ژن خوب تاثیر گذار است؟

نتیجه تصویری برای انتصاب مصطفی عاقل منش هیات والیبال

با بررسی های به عمل آمده،مدیریت مدرسه بستکبال وارنا شهر باران”هم بر عهده “مصطفی عاقل منش”بوده و پدرش عضو ادوار دوم ،سوم و پنجم(فعلی)شورای شهر رشت و دارای ارتباطات گسترده با مدیران شهری است.

“مصطفی عاقل منش از زمان انتصاب به عنوان رییس هیات والیبال شهرستان رشت مکاتباتی با برخی از مدیران شهرداری برای مساعدت داشته که از جمله آنها می توان با رییس فعلی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اشاره کرد.برای بررسی و صحت و سقم موضوع بازرسی به شهرداری اعزام کنید .

با توجه به این که طبق اخبار دریافتی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری در گذشته نسبت به چاپ برخی از بنرهای تبلیغاتی اقدام می کرده،این سئوال در ذهن تداعی شده که دلیل نقش آرم این سازمان در قسمتی از بنر تبلیغاتی متعلق به فرزند عضو شورای اسلامی شهر برای چیست؟

آیا این بنرها چاپ کرده است یا خیر؟،از”عاقل منش پول دریافت شده است یا خیر؟ آیا این شخص به صورت علی راس چاپ کرده و یا مشارکتی با سازمان بوده است یا چنین نیست؟ با سند پاسخ بدهند

با توجه به این که سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری از بابت نصب برخی بنرهای تبلیغاتی متعلق به اشخاص وجه دریافت می کند،آیا از بابت نصب بنرهای مدرسه بستکبال با مدیریت فرزند عضو شورای اسلامی شهر وجهی دریافت کرده و یا به صورت رایگان بوده است؟با سند پاسخ بدهد.

ناگفته نماند اوایل تابستان امسال خبرنگار”کاشف اسرار”با برقراری تماس با”رییس سازمان سیما و منظر و فضای شهری شهرداری”خواستار ارائه توضیحات شد ولی “سجاد محجوب”دارای سابقه فعالیت به عنوان نیروی قراردادی ادعا کرد فرزند اعضای شورای شهر برای نصب تبلیغات وجه پرداخت کرده است.

وی در پی درخواست برای ارائه مستندات به بهانه این که احتمال وجود چالش وجود دارد از ارائه اسناد وجه پرداختی احتمالی طفره رفت و تاکید کرد اگر به وسیله قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات هم درخواست بکنید پاسخی نخواهم داد.

النهایه از استانداری گیلان علی الخصوص مدیرکل امور شهری و شوراها و هم چنین مدیرکل بازرسی و دستگاه های نظارتی مرتبط من جمله بازرس کل استان تقاضا می شود هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی و نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام شایسته داشته باشند مبنی بر این که آیا فرزند عضو شورای اسلامی شهر وجهی پرداخت کرده است یا خیر؟

نتیجه تصویری برای انتصاب مصطفی عاقل منش هیات والیبال
نتیجه تصویری برای مصطفی عاقل منش

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :