کاشف اسرار-با پی گیری های مستمر مدیر مسئول پایگاه خبری کاشف اسرار،12 آذر ماه امسال بود خواهر یک آزاده،جانباز و شهید به دیدار استاندار گیلان رفت.

به گزارش کاشف اسرار،به دنبال پیگیری های”خلیل اخوان اصغری و ارسال پیامک به استاندار،ارسلان زارع “با”خلیل اخوان اصغری”تماس تلفنی برقرار کرد و به”معصومه حاضر”وقت ملاقات در 12 آذر ماه سال جاری داد.

این خواهر شهید در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار درباره درخواست های مکتوب خودش به استاندار،اظهار کرد:سه نامه جداگانه در روز ملاقات برای خودم،همسرم و پدر همسرم تقدیم”ارسلان زارع”کردم.

معصومه حاضر با بیان این که متاهل می باشد و حاصل ازدواج یک فرزند پسر 13 ساله بوده و همسرش در مغازه ای کارگری می کند،خاطر نشان کرد:فاقد منزل مسکونی بوده و در یک خانه استیجاری سکونت داشته و اخیرآ به دلیل نداشتن کرایه اجاره مورد تقاضا،صاحب خانه درخواست کرده ملک محل اقامت تخلیه بشود.

وی درخواست ارائه شده برای خودش به استاندار گیلان را با موضوع اعطای وام و سرمایه عنوان و مدعی شد:علی رغم این که “زارع”نامه را به مدیرکل حوزه استاندار ارجاع داد،ولی “یوسف گلشن”نه تنها تصویری از دستور استاندار برابر قوانین و مقررات به بنده ارائه نداد،بلکه تاکنون پاسخی ابلاغ نکرده و حتی به تماس های تلفنی بنده پاسخگو نیست.

این شهروند ایرانی ساکن در شهر رشت،یاد آور شد:طبق مصوبه شورای عالی اداری حقوق شهروندی در نظام اداری در سال 95 و ابلاغیه رئیس جمهوری،مدیران باید در دسترس و پاسخگو باشند و تصمیمات اخذ شده به متقاضی ابلاغ کنند،ولی مدیرکل حوزه استاندار که شخصی جوان و متولد اوایل دهه شصت می باشد به این مصوبه بی اعتناست.

“حاضر” به فرموده ای از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تکریم خانواده معظم شهدا توسط مسئولین اشاره و اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای خدمت به خانواده شهدا را عبادت می دانند.

وی یاد آور شد:طبق فرموده ولی امر مسلمین جهان:” تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست”.

گفتنی است خبرنگار پایگاه خبری “کاشف اسرار”طی روزهای گذشته تاکنون بارها با مدیرکل حوزه استاندار تماس گرفت و پیامک جهت برقراری تماس ارسال گرفت، ولی متاسفانه”یوسف گلشن”پاسخگو نیست،استاندار هم پیامکی از موضوع اطلاع یافته است،اما واکنشی نداد!

پیامبر اکرم0ص)فرمود:هركس صبح كند و توجهى به كارهاى مسلمانان نداشته باشد مسلمان نيست،و هركس فرياد كمك‌خواهى مسلمانى را بشنود و به او پاسخ نگويد و دادخواهيش نكند مسلمان نيست.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :