کاشف اسرار-فرماندار رضوانشهر به خبر نشر یافته روز جاری در پایگاه خبری “خزر آنلاین”با تیتر:” تجمع مردم در برابر فرمانداری رضوانشهر و اقدام غیرمسئولانه کارکنان فرمانداری! “واکنش نشان داد و رو شن گری کرد.

محمد مهدی مظفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ،اظهار کرد: فردی با مراجعه به فرمانداری رضوان شهر تمایل برای فعالیت به عنوان عضو شعبه یکی از حوزه های رای گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشت.

وی با اشاره به بروز یک درگیری لفظی بین فرد مراجعه کننده با کارشناس انتخابات فرمانداری رضوان شهر ،خاطر نشان کرد:دمعاونین فرماندار به دنبال بروز این درگیری لفظی وساطت کردند و از شخص مراجعه کننده عذر خواهی کردند.

این مقام،متذکر شد:بنده بلافاصله با فرد مراجعه کننده که دچار مشکل شده بود و کارمند ما با او درگیر شبود،جلسه منعقد و عذرخواهی کردم و درخواست کردم بنده ببخشند.

مظفری ،ابراز کرد: شخص مراجعه کننده به دنبال عذرخواهی صورت گرفته،محبت کردند و عذر خواهی پذیرفتند و محل فرمانداری را ترک کردند.

وی ادعای پایگاه خبری “خزر آنلاین مبنی بر تجمع مردمی و حبس افراد را رد کرد و فاقد صحت دانست و مدعی شد:خبر نشر یافته مورد بحث دارای اغراق فراوان می باشد و با “پایگاه خبری مذکور تماس برقرار کردم و انتظار دارم این رسانه خبر یاد شده حذف کند و یا فرصت بدهند تا پاسخ گو باشم و روشن گری کنم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :