کاشف اسرار- مدیر کل محیط زیست گیلان برنامه های  سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور به این استان طی دو روز آینده(چهارم و پنجم شهریور ماه) به این استان را تشریح کرد.

قربان علی محمد پور رودپشتی در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار،سفر دو روزه معصومه ابتکار به گیلان را بنا به دعوت رسمی استاندار عنوان کرد و افزود:این عضو هیات دولت ساعت 12 فردا چهارم شهریور ماه جاری وارد گیلان می شود و مورد استقبال مقامات استانی و حامیان محیط زیست در پاویون فرودگاه سردار جنگل رشت؛قرار می گیرد.

وی اولین جلسه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور به گیلان را دیدار با مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از ساعت 18 تا 19.30در دفتر استاندار ذکر کرد و ادامه داد:معصومه ابتکار از ساعت 20تا 20.45 دقیقه با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار و نماز مغرب و عشاء را با امامت حضرت آیت الله قربانی،اقامه خواهند کرد.

این مسئول یکی دیگر از مهم ترین برنامه های سفر عضو هیات دولت یازدهم را شرکت و مصاحبه با مجری برنامه زنده شبانگاهی صدا و سیمای مرکز گیلان از ساعت 21.15 تا 22.30 پیرامون مسائل محیط زیست بیان کرد.

محمد پور رود پشتی در ادامه به برنامه های روز دوم سفر معاون رئیس جمهوری به گیلان پرداخت و افزود: معصومه ابتکار از روند عملیات  اجرائی احیای تالاب انزلی که با همکاری اداره کل محیط زیست استان  و جایکا ژاپن در حال انجام می باشد از ساعت 9.30تا 10.15 بازدید خواهند کرد.

به گفته وی،افتتاح  استخر بانوان بندر انزلی،کلنگ زنی مرکز جدید بازدید کنندگان تالاب بین المللی انزلی ،بازدید از وضعیت گیاه مهاجم سنبل آبی در آب بندان دهستان ملاسرا و هم چنین حضور در تالاب عینک رشت از دیگر برنامه های سفر روز دوم معصومه ابتکار به گیلان است.

مدیرکل محیط زیست گیلان،در پایان ابراز کرد:معصومه ابتکار در ساعت 15روز پنج شنبه هفته جاری رشت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

پایا پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :