کاشف اسرار– اداره کل محیط زیست گیلان در مرداد ماه امسال به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگاران در 17؛در تاخیری حدود یک هفته ای  نسبت به برگزاری تجلیل از برخی اضحاب رسانه این استان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،اداره کل محیط زیست گیلان برای تجلیل از خبرنگاران،آنان را دعوت به قایق سواری در تالاب انزلی و النهایه تجلیل از آنان با اهدای جوایزی کرد.

قایق سواری خبرنگاران گیلانی در تالاب انزلی در حالی می باشد که نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون محیط زیست دوره نهم مجلس شورای اسلامی برای سفری 2 روزه در بعد از ظهر یکی از روزهای اسفند ماه1392 وارد  فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد .

ورود محمد رضا تابش مورد استقبال خلیل اخوان اصغری(مدیر مسئول فعلی هفته نامه کاشف الحقایق) و محمد محمدیان حسن کیاده (عضو هیات مدیره موسسه پیش گامان محیط زیست بندر کیاشهر)با اهدای دسته گل ،قرار گرفت.

نماینده مردم اردکان در دوره های ششم تا دهم مجلس شورای اسلامی ،حدود ساعت 7صبح فردا ؛به سمت دهکده ساحلی بندر انزلی عزیمت کرد که به اتفاق بنده در اجلاس مدیران کل محیط زیست سراسر کشور به اتفاق معصومه ابتکار(معاون رئیس جمهوری)،استاندار گیلان و برخی از نمایندگان شرکت کند.

محمد رضا تابش در هنگام سخنرانی از صدور حکم رئیس جمهوری برای عضویت در شورای عالی محیط زیست کشور اطلاع یافت و پس از پایان مراسم استاندار گیلان و معصومه ابتکار از او دعوت کردند همگام با آنان باشد ولی این مقام سیاسی نپذیرفت.

در آن روز امورات ایاب و ذهاب نماینده مردم اردکان و خواهر زاده رئیس دولت اصلاحات بر عهده من بود و با یک دستگاه خودروی سواری شخصی پراید به سمت انزلی حرکت و در بین راه این مقام سیاسی درخواست  قایق سواری در تالاب انزلی را مطرح کرد.

با تلفن همراه یک مقام ارشد استانداری گیلان ،تماس برقرار  و درخواست اختصاص یک قایق سواری را مطرح کردیم،ولیکن دفتر دار این مقام گفتند در جلسه هستند و پیگیری های به عمل آمده به نتیجه نرسید،در حالی که تلفن بر روی آیفون بود.

با یک مدیر حرفه ای که در دولت یازدهم بر روی کار آمده بود تماس برقرار کردیم ولی وی در پاسخ گفتند قایق نداریم و نمی توانیم اختصاص دهیم،همان مدیری پس از مدتی عزل و حتی در مراسم تودیع خود شرک نکرد و حرف و حدیث هایی درباره عدم شرکت در مراسم مطرح شد.

با یکی از مدیران که دفتر کارش در گیلان و سمت کشوری داشت تماس برقرار کردیم در پاسخ برای اولین بار گفتند:”در جلسه هستم”،بار دیگر تماس برقرار شد،تاکید کردند با آقای….تماس برقرار کنید ،ما هم اجابت و تماس برقرار  ولی در کمال تعجب،گفت:”گازوئیل نداریم،پول بدهید تا سوارتان کنیم”.

النهایه با محمد رضا تابش به توافق رسیدیم به بازار ماهی فروشان انزلی رفتیم و پس از پرداخت پول به شرکت قایق رانی،سوار بر قایق شدیم و بدون این که قایق ران از شخصیت حقوقی و سیاسی وی اطلاع یابد،حدود یک ساعت در نقاط مختلف تالاب گشت زنی و تصاویری را تهیه کردیم.

لازم به ذکر است آن مدیر کشوری که قایق را اختصاص نداد،پس از گذشت چند ماهی تغییر کرد و صندلی خود را به دیگری داد و عدم اختصاص قایق سبب شرمندگی برای بنده شد که چرا یک قایق برای یک مهمان ارزشمند اختصاص ندادند!؟شب به منزل آمدیم و درباره مسائلی صحبت و به عنوان یک گیلانی از عدم اختصاص یک قایق عذرخواهی کردم.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :