کاشف اسرار-مدیرعامل شرکت مخابرات  استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه امسال،این روز خجسته را به خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،رضا خضر دوست در بخشی از این پیام به مناسبت بزرگ داشت این روز و هم چنین پاس داشت زحمات خستگی ناپذیر این عزیزان ،5 گیک حجم رایگان برای آن دسته از خبرنگارانی که از اینترنت آشنای اول مخابرات استان گیلان استفاده می نمایند،اهدا کرد.

وی در این پیام از خبرنگاران خواسته بود ضمن هماهنگی با اداره روابط عمومی مخابرات استان گیلان،نسبت به دریافت این حجم اقدام خواهد شد ولی این هدیه مدیر این شرکت،دارای ظرایفی می باشد که خالی از لطف نیست.

برخی از اصحاب رسانه گیلان برای اختصاص هدیه مجبور به عزیمت به اداره روابط عمومی مخابرات گیلان گردیده و  محتمل هزینه ایاب و ذهاب در هوای گرم تابستان شده اند.

برای تحلیل درست هدیه مدیرعامل کافی می باشد به سایت اینترنتی شرکت مخابرات گیلان مراجعه کرده و با کلیک بر پنج گیک،هزینه خریداری آن را ده هزار تومان و پس از اتصال به شبکه بانکی به منظور پرداخت آنلاین،مبلغ قابل پرداخت را 10 هزار تومان رویت می کنید.

photo_2016-08-29_19-32-01

البته ناگفته نماند که  بسیار شنیدیم دندان اسب پیش کشی را نمی شمارند،ولی اطلاع نداریم سود حاصل از فروش 5 گیک حجم در سایت اینترنتی شرکت مخابرات گیلان چقدر است که با مالیات 0 هزار و 900 تومان به فروش می رساند؟ آیا سودی دارد؟

 

از سوئی دیگر تا کنون اطلاع نداریم  به چه تعداد از خبرنگاران گیلان این هدیه تخصیص پیدا کرده؟،ضمن اینکه خبرنگاری که یک شنبه هفته گذشته به روابط عمومی مراجعه  و هماهنگ کرده،یک باره در روز جاری که حجم اینترنت ماهیانه اش به خاطر اتمام گیک اتمام  و  همچون گذشته نسبت به خریداری گیک اقدام  نمود، در بعد از ظهر امروز،مخابرات هدیه روز خبرنگارش را شارژ کرد.

پایان پیام

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :