کاشف اسرار-بعد از ظهر روز گذشته مراسم افتتاح بازار برنج  محلی در بلوار منظریه رشت،تحت عنوان:رشت -پایتخت برنج ایران”با حضور تعدادی از اصحاب رسانه،اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر و هم چنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و با اجرای رسول حق دوست،افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،سرپرست سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در این مراسم طی سخنانی به حضور ۳۰ غرفه در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محصولات در این غرفه‌ها توسط کشاورزان و فروشندگان به طور مستقیم در خدمت مردم قرار می‎گیرد .

photo_2016-09-01_21-04-10

این سخنان علی رضا اعلایی که مراسم معارفه اش به عنوان سرپرست سازمان میادین و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در اول مرداد ماه امسال منتشر شده،درباره حضور 30 غریه در این نمایشگاه  باید  قدری تامل کرد!؟

خبرنگار کاشف اسرار که روز گذشته در مراسم افتتاح این بازارچه حضور داشت،بار دیگر بعد از ظهر امروز به محل برگزاری آن عزیمت و با شمارش تعداد غرفه ها ،به عدد 30 رسید

النهایه از این تعداد غرفه،یک غرفه برای برپایی نماز،حدود 10 غرفه  برای 5 شرکت کننده در نظر گرفته شده،ضمن این که  فقط 16 غرفه دایر  و یکی از غرفه های دایر نشده متعلق به اداره کل پست گیلان،است.

photo_2016-09-01_21-07-43

 

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر ،هیچ گونه خبری از افتتاح این نمایشگاه در پرتال سازمان میادین و تره بار شهرداری رشت منتشر نگریده و آخرین خبر درج شده در آن مربوط به جلسه سرپرست سازمان با مدیر اداره حقوقی شهرداری رشت در یکم مرداد ماه امسال است!

photo_2016-09-01_20-53-15

photo_2016-09-01_20-59-42

از سوئی دیگر،در سایت سازمان از علیرضا اعلایی در دو خبر جداگانه به عنوان مدیرعامل و سرپرست سازمان نام برده شده و آیا این نوع نگارش اخبار درست می باشد که در اصل سمت وی،سرپرست است؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :