کاشف اسرار-رئیس هیات مدیره شرکت ساختمانی ” آرش ” منطقه آزاد انزلی با اعلام اشتغال به کار 850 نفر در این مجموعه،از افزایش تعداد نیروها زمان شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت : افزایش تعداد نیروها در حالی می باشد برخی از مجموعه های بخش خصوصی در کشور و استان گیلان، تعدیل نیرو داشتند.

امین تقی پور دهکاء ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار هم زمان با معرفی شدن به عنوان چهره برتر کار آفرینی همایش چهره های برتر استان گیلان که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد ،مهم ترین دلیل انتخاب به عنوان چهره برتر را دعاها و حمایت های والدین عنوان کرد و خودش دست بوس این فرشته های روی زمین دانست.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 13 ساله در حوزه ساخت و ساز محدوده منطقه آزاد انزلی و ساخت حدود 1 هزار ملک ،مهم ترین پروژه در حال ساخت شرکت ساختمانی انبوه سازان ” آرش ” منطقه آزاد انزلی را پروژه تجاری ، فرهنگی و تفریحی “آرش مال ” با اشتعال زایی تقریبی 2 هزار نفر در جوار درب ورودی شماره 2 فاز تجارت و گردشگری ،ذکر کرد.

این فعال جوان بخش خصوصی و چهره برتر همایش کار آفرینان کشور ،خاطر نشان کرد : شرکت انبوه سازان آرش به مدیریت و سرمایه گذاری امین و آرش تقی پور دهکاء بیش از ۱۳ سال است که در حوزه ساخت و ساز شهرک های ویلایی در حوزه منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت است.

تقی پور دهکاء،که طی 5 سال متوالی به عنوان چهره برتر کار آفرینی در کشور انتخاب شده است،بهبروز برخی حوادث و مشکلات در حوزه ساخت و ساز و عدم برخی از حمایت ها و وعده ها پرداخت .

وی از جمله این موارد را گرانی بنزین و بروز برخی اغتشاش ها،ریزش سنگین برف ،گرانی مصالح ساختمانی و شیوع کرونا ویروس و تاثیر بسیار زیاد بر حوزه اقتصاد و اشتغال زایی بیان کرد.

این جوان نیکوکار،تصریح کرد : در سالی که به عنوان “سال جهش تولید” نام گرفته کمتر مسوولینی هستند که در بالاترین سطح مدیریتی دغدغه حمایت از سرمایه گذار را دارند.

به گفته “تقی پور دهکاء” سرمایه گذارانی که در تمام این نا به سامانی های اقتصادی و فراز و نشیب های بی شماری که زیر سایه تحریم های سخت هر روز ضربه ای وارد می کند جسم و روح و سرمایه و منابع انسانی متخصص خود را در معرض ریسک قرار داده اند.

وی با تشکر از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و هم چنین “پایگاه خبری کاشف اسرار” برای همراهی با طرح ها و برنامه ها، با اعلام اشتغال به کار 850 نفر در این مجموعه،از افزایش تعداد نیروها زمان شیوع کرونا ویروس خبر داد .

رئیس هیات مدیره شرکت ساختمانی انبوه سازان ” آرش منطقه آزاد انزلی”، متذکر شد : این مجموعه برای ساخت و ساز با حدود 400 مجموعه در ارتباط کاری بوده،بنابراین به صورت غیر مستقیم برای اشتغال زایی میلیون ها نفر تاثیر گذار است.

“تقی پور دهکاء”،ابراز کرد: کار آفرینان از موهبت های بسیار بزرگی برخور دارند که باید به خاطر آنها از اطرافیان و خداوند سپاس گزار باشند و ما هم سپاس گزاریم و سجده شکر می گذاریم.

وی با اعلام تشکیل اتاق فکر بزرگ توریستی در شرکت “ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” در پایان به مخاطبین و طرف داران خودش وعده داد روز به روز پرچم گیلان و گیلانی را بالاتر ببرد و پروژه های خوبی را بسازد تا ماندگار بماند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :