کاشف اسرار-شنیده ها حکایت از این دارد نماینده مردم آستانه ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی،در مسیر انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد و به زودی حکم برای او صادر می شود

به گزارش کاشف اسرار،طبق شنیده ها به” محمد حسین قربانی پینچاه” پیشنهاد عضویت در هیات مدیره سازمان مذکور و جایگزین ” وحید طالب پور امیر هنده شده” و صدور حکم نیازمند ابلاغ از سوی معاون اول رئیس جمهوری است.

نماینده سابق مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما به موضوع انتصاب احتمالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی واکنش نشان داد و در حد شایعه دانست.

” قربانی پینچاه” با طرح این سئوال مبنی بر این که چه کسی موضوع انتصاب احتمالی بنده را به عنوان عضو جدید هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی را مطرح کرده است؟،تاکید کرد : “به بنده چیزی نگفتند و اگر هم منصوب بشوم به راهنمایی های شما نیاز داریم”.

وی اضافه کرد: ” بنده خبر جدی درباره انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره سازمان مذکور ندارم و این سئوال باید از دوستان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور یا دولت بپرسید”

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت،اظهار کرد: “از دفتر دولت به بنده زنگ زدند و گفتند رئیس جمهوری هم ابلاغ شما صادر کرده است”.

قربانی پینچاه که هم اکنون مشاور وزیر بهداشت در امور دندان پزشکی و هم چنین عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر می باشد به جایگزین شدن احتمالی با یک عضو موظف سازمان منطقه آزاد انزلی واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: اگر بخواهند بنده به جای ” وحید طالب پور امیر هنده” منصوب بکنند به دلیل این که عضو فعلی همشهری بندها ( آستانه اشرفیه) است،نخواهم پذیرفت .

نماینده سابق آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی،متذکر شد : “تاکنون موضوع انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره سازمان مذکور برای بنده مسجل نشده است و به کسی زنگ نزدم و خبر نداشتم و انتصاب هم ناگهانی نمی شود “

” قربانی پینچاه” در پایان،گفت: ” تا غروب روز جاری منتظر می مانم تا مسجل بشود که به سمت عضو هیات مدیره سازمان شده ام یا خیر “

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :