کاشف اسرار-معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در دیدار با مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی از این مجموعه به دلیل نیکوکاری ،ساخت و سازهای متعدد و اشتغال زایی حدود 800 نفر به صورت مستقیم و چند هزار نفری غیر مستقیم مورد تحسین قرار داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،”محمد باقر نوبخت حقیقی” عصر امروز در دیدار با ” آرش تقی پور دهکاء “در محدوده منطقه آزاد انزلی”،این کار آفرین جوان را مورد تحسین قرار داد و از عزیزان خود دانست.

وی به مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” قول داد در اولین فرصت از پروژه ” مجتمع تجاری،فرهنگی و گردشگری آرش مال” بازدید کند

این عضو بسیار مهم هیات دولت ” پس از تعریف مدیر مسئول پایگاه خبری ” کاشف اسرار” از “آرش تقی پور دهکاء ” درباره ویژگی خاص نیکوکار بودن ،تاکید کرد: ” وقتی آقای اخوان اصغری” تعریف و تائید بکند ،تمام است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی” در این دیدار خطاب به معاون رئیس جمهوزی از سرمایه گذاری خانواده ” تقی پور دهکاء در این منطقه،ابراز خرسندی کرد.

” محمد علی روز بهان” با تاکید بر این که راه اندازی مجتمع تجاری و فرهنگی آرش مال” سبب توسعه منطقه می شود،کشورمان به سرمایه گذاران دل سوز و پر تلاش هم چون:” برادران تقی پور دهکاء” خیلی بیشتر نیاز دارد.

وی خطاب به ” نوبخت حقیقی” با ابراز تشکر ویژه از پیگیری و هم چنین لذت بردن از سرعت عمل در ساخت پروژه آرش مال،توسط شرکت ” انبوه سازان آرش”،ابراز کرد: به برادران “تقی پور دهکاء ” آفرین می گویم و آرزو دارم کار ساخت مجتمع هر چه سریعتر به نتیجه برسد و مورد بهره برداری قرار بگیرد و سبب توسعه منطقه بشود.

این مقام ،ابراز کرد:دیدن نحوه ساخت و سرعت عمل شرکت انبوه سازان “آرش” در ساخت مجتمع آرش مال” سبب بیرون رفتن خستگی از تن می شود،افزود: سرعت کار این مجموعه ستودنی است و ان شاء الله هر چه زودتر مجتمع به بهره برداری برسد تا مردم از خدمات بهره مند بشوند.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در این دیدار به یکی از مهم ترین پروژه های بزرگ در حال ساخت این مجموعه بحش خصوصی بدون اخذ وام،اشاره کرد.

” آرش تقی پور دهکاء” درباره آخرین وضعیت مجتمع عظیم تجاری،فرهنگی و گردشگری تحت عنوان”آرش مال” در جوار فاز دوم تجارت و سیاحت منطقه آزاد انزلی که کلنگ احداث آن در بهمن 1397 بر زمین خورد و هم اکنون سقف هفتم ان ساخته شده است،توضیحاتی ارائه داد.

وی با اشاره به فعالیت سه شیفته برای احداث این مجتمع طی 15 ماه،متذکر شد: ” آرش مال” 22 هزار متر مربع مساحت می باشد و با راه اندازی دارای بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور و مجهز به پنج سینما می شود.

“این فعال جوان کار آفرین کشور، اضافه کرد : ان شاء الله با راه اندازی این مجتمع در بهار سال آینده،سالن دو هزار نفره مورد بهره برداری و در اختیار مردم قرار می گیرد.

تقی پور دهکاء،تاکید کرد : ان شاء الله با افتتاح این پروژه دارای مجوز از سازمان نظام مهندسی ساختمان و هم چنین سازمان منطقه آزاد انزلی برای حدود 2 هزار نفر اشتغال زایی می شود.

گفتنی می باشد در این دیدار “کوچکی نژاد ارم ساداتی” و ” دنیا مالی” از اعضای مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت،استاندار،فرماندار بندر انزلی،یک عضو غیر موظف هیات مدیره ،مدیرحوزه دفتر مدیر عامل به اتفاق مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی و هم معاون وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :