کاشف اسرار-از حدود ساعت 22 تا 24 روز چهارشنبه برابر با دوم مهر ماه 1399 مراسم ضیافت با حضور “ساسان تاج گردون” به عنوان معاون سرمایه‌ گذاری، حقوقی و امور مجلس وزارت گردشگری در مجتمع اقامتی سپیدار شاندیز” جاده رشت به پیر بازار شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار، این مراسم با محوریت مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و حضور جمعی از چهره های اصلاح طلب و اعتدال گرا و مقامات ،رانندگان آنان و با ممانعت از حضور اصحاب رسانه برپا شد.

از جمله چهره های حاضر در این مراسم می توان به : ” آرش فرزام صفت-احمد رمضان پور نرگسی،رضا رسولی،خواهر زاده هرمز ربانی،علی فتح الهی میان کوه،مسعود حلاج پور،حمید رضا آذر پور قره بلاغ،ایمان سهیلی،محمد علی پور یحیی ویشگایی و محمد علی(کیوان) محمدی ملاسرایی اشاره کرد.

ممانعت از ورود از اصحاب رسانه به خواست سرپرست اداره رشت در حالی صورت گرفت که این سئوال در ذهن تداعی شده مگر در این مراسم چه خبری بوده است که مانع آنان شدند ؟ مهمان ویژه معاون وزیر و برادر نماینده سابق است که اعتبار نامه اش در دوره یازدهم توسط مجلس رد شد.

متولی هزینه صرف شام کدام شخص یا اشخاص بود؟ این رفتار ممانعت، مغایر با بند 48 سیاست های رشد و توسعه ایران اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت رسمی،مردمی و رسانه ای بر اجزای نظام است.

گفتنی است محل برگزاری ضیافت شام مجتمع اقامتی و…“سپیدار شاندیز”بود که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در اسفند ماه 1396 افتتاح گردید ، هفته دولت امسال قرار بود واحدهای اقامتی این مجتمع با حضور مقامات افتتاح بشود،لکن احتمالا به دلایل نامعلوم لغو شد!


پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :