کاشف اسرار-پنجم آذر ماه 1394 و زمان فعالیت ” محمود شکری ” به عنوان نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی بود،فراخوان مناقصه عمومی احداث کلینیک 1 هزار متر مربعی شهر تالش توسط دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان منتشر شد.

به گزارش کاشف اسرار،از زمان انتشار این فراخوان، 4 سال و 10 ماه و 12 روز سپری شده است،پروژه ای که قرار بود بنا بر آگهی منتشر شده ،ظرف مدت 1 سال ساخته بشود و به مردم ارائه خدمات کند.

مکان ساخت کلینیک پس از برگزاری مناقصه،انتخاب پیمان کار و مشاور طرح در هسته مرکزی شهر و حوالی رودخانه کرگان رود جا نمایی شد ولی 48 روز به پنجمین سالگرد نصب تابلوی زرد رنگ محل ساخت باقی مانده و هیچ قدمی بر داشته نشده است.

کلنگ کلینیک تخصصی پزشکی تالش به زمین زده شد

خبرنگار ما ،تلاش کرد تا با ” حسین نعمتی” مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تالش جهت تنویر افکار عمومی گفتگو کند ولی آیا این کارمند دولت هنوز از مقررات دولت مبنی بر در دسترس و پاسخگو بودن برگرفته از مصوبه شورای عالی اداری در راستای حقوق شهروندی و ضمانت اجرای با متخلفین اطلاعی ندارد؟.

شبکه بهداشت تالش - مدیریت مرکز

وی آیا توجهی به بند ۴۸ تدابیر ابلاغیه رهبر انقلاب اسلامی بر الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی دفتر ایشان در ۲۲ مهر ماه 1398 مبنی بر : “ارتقای نظارت مردمی و رسانه‌ای بر ارکان و اجزای نظام “،ندارد؟.

” محمد حسین شاهکویی” هم چند روزی است بر صندلی فرمانداری تالش جلوس کرده و پاسخگو نیست و این سئوال در ذهن تداعی شده است آیا از رها شدن پروژه کلینیک مذکور اطلاعی دارد یا خیر؟

” حسن محمد یاری ” در سوم اسفند ماه سال گذشته به عنوان منتخب حوزه انتخابیه طوالش،ماسال و رضوان شهر در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به همگان معرفی شد و از این زمان ،7 ماه و 14 روز سپری شده است.

وی حتی از زمان آغاز به کار رسمی مجلس در هفتم خرداد ماه امسال که 4 ماه و 10 روز سپری شده یک کلام درباره عدم ساخت حدود 5 ساله کلینیک شهر تالش روزه سکوت گرفته و هنوز از وجود این پروژه بر روی زمین باقی مانده،اطلاعی ندارد و داغ دل عدم تائید صلاحیت ” بهمن “( بزرگترش و نماینده ادوار این حوزه انتخابیه) تازه می کند که سرشار از تلاش بوده و هنوز استمرار دارد.

مناقصه , مناقصه احداث کلینیک ویژه تیپ 1000 متر مربعی  نوبت اول

النهایه بنا به تحقیقات به عمل آمده ،ارسلان سالاری درودخانی” به عنوان رییس فعلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همواره در فضای مجازی و علی الخصوص از طریق رسانه ها ،از کمبود امکانات درمانی در استان را داد و فریاد می زند و امیدواریم ” حسن محمد یاری” هم هر چه سریعتر به نهضت شروع احداث هر چه سریعتر کلینیک 1 هزار متر مربعی شهر تالش بپیوندد و سکوت را بشکند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :