کاشف اسرار- نماینده مردم طوالش،ماسال و رضوان شهر در مجلس شورای اسلامی به شدت از بروکراسی سخت اداری و سرگردانی دو ساله سرمایه گذاری ساخت اسکله تالش و عدم انجام تمهیدات اعطای مجوز توسط استاندار گیلان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،” حسن محمد یاری ” در نشست با مدیریت امور شعب بانک ملی استان گیلان،یکی از آرزوهای دیرینه مردم حوزه انتخابیه ” طوالش،ماسال و رضوان شهر ” را ساخت اسکله در شهرستان تالش عنوان کرد.

وی با اشاره به وجود مواهب متعدد الهی و پتانسیل های بالقوه گردشگری و تعدادی از واحد های صنعتی بزرگ در حوزه انتخابیه خودش،ساخت هر چه سریعتر اسکله در ساحل شهرستان تالش را بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست.

این قاضی دادگستری و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که تمهیدات ساخت اسکله شهرستان تالش در دست پیگیری است،خاطر نشان کرد : احداث بندر در سواحل شهرستان تالش از جمله مصوبات سفر رییس جمهوری دولت دهم به گیلان بوده كه مكان یابی شده و قرار بود اقدامات اجرایی آن در سریع ترین زمان ممكن عملی بشود.

” محمد یاری”با تاکید بر این که احداث بندر تالش فرصت های متنوع شغلی ، اجتماعی و اقتصادی را در منطقه فراهم می کند،سرمایه گذار ساخت این پروژه استراتژیک را از استان اردبیل معرفی کرد و وقفه چندین ساله در ساخت اسکله را مورد انتقاد قرار داد.

وی با اشاره به وجود ساحل 93 کیلومتری در حوزه انتخابیه طوالش و انتقاد از برخی که می گویند:” شهرستان های آستارا و انزلی دارای اسکله است و نیازی به ساخت در شهرستان تالش نیست،تصریح کرد: بخش خصوصی می خواهد بیاید و باری از بخش عمومی بردارد و مطرح کردن عدم نیاز به ساخت اسکله حرفی غیر منطقی است.

این مقام با انتقاد از بی توجهی استانداران گیلان طی دو سال اخیر،اظهار کرد : استاندار در دیگر استان ها کار گروه جمع و تسهیل در صدور مجوز می کند ولی متاسفانه حدود دو سال سرمایه گذاری از اردبیل در گیلان سرگردان است ، به او مجوز به او نمی دهند،می خواهد از استان فرار بکند و این درد ماست.

وی با اذعان بر این که بیکاری در حوزه انتخابیه ” طوالش،ماسال و رضوان شهر” بیداد می کند ،مراجعات زیاد مردمی و اختصاص وام های قرض الحسنه یکصد میلیون ریال برای رفع حاجات و متحول کردن زندگی خانواده های ضعیف را مورد تاکید ویژه قرار داد .

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :