کاشف اسرار-عضو هیات مدیره شرکت پارک تفریحی و سرگرمی شهر باران(سهامی خاص)از برگزاری جشن روز جهانی کودک در روز شنبه دهم مهر ماه جاری(امروز)در مجموعه سر پوشیده قصر بازی در کیلومتر 5 جاده رشت به انزلی،خبر داد.

همایون کاوه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار،با اعلام این خبر،فرا رسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس و هم چنین روز جهانی کودک را تبریک گفت و اظهار کرد:شادی حق کودکان است.

وی ابراز کرد:به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک ،جشنی در مجموعه قصر بازی در برگیرنده جنگ شادی و کودک،مسابقه و سرگرمی از ساعت 17.30 با حضور هنرمندان کودک و نوجوان که مجریان این برنامه “عمو میلاد و خاله ستاره” است،برپا می شود.

رئیس کمیسیون  گردشگری اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی گیلان،بیان کرد:بازیگر این جشن “علیرضا خوش قلب”و با حضور “شهرام محمدی و خاله پونه”و با نوازندگی”مجتبی قنبر زاده”و تن پوش برنامه”روبی و جناب خان”خواهند بود.

کاوه در تبیین شرایط حضور و استفاده علاقه مندان  در این جشن،ابراز کرد:شهروندان با پرداخت 50 هزار ریال شارژ نقدی و برخورداری  30 درصد شارژ هدیه و ورودی رایگان می توانند ساعاتی خوش را در مجموعه قصر بازی رشت،سپری کنند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :