کاشف اسرار-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان ، با تاکید بر این که مسئولین باید بخش صنعت استان از مظلومیت در بیاورند ،استفاده از پتانسیل اصحاب رسانه به عنوان مشاور رسانه ای در واحدهای صنعتی بدون مشاور رسانه ای یک ضرورت دانست.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار، ” مهدی پارسا ویشمه سرایی ” طی سخنانی در دیدار با مدیر عامل شرکت ” امیدا فردا ” اهل شهرستان رضوان شهر و تنها تولید کننده کپسول های سیلندری آتش نشانی و اکسیژن بیمارستانی در گیلان با برند ” سعدی سیلندر ” که واحد تولیدی آن در شهرک صنعتی سپید رود رشت واقع شده است،محصولات تولیدی این واحد صنعتی را یکی از ظرفیت های بسیار خوب استان و کشور دانست.

وی با تجلیل لسانی از مدیر عامل شرکت برای تولید محصولات مورد نیاز مبرم کشور در زمان اعمال تحریم های نا جوان مردانه توسط آمریکا و نیز شرایط بد اقتصادی جامعه،اشتغال زایی 100 نفری در مجموعه تولیدی ” امید فردا ” را ارزشمند دانست و یکی از اهداف برگزاری تور رسانه ای توسط بسیج رسانه گیلان از واحدهای صنعتی را شنیدن درد و دل های مدیران صنعتی و انتشار برای مخاطبین به صورت هنرمندانه عنوان کرد.

این مسئول خطاب به مدیر عامل شرکت مذکور و برخی از واحدهای صنعتی فعال در گیلان که فاقد مشاور رسانه ای می باشند بر ضرورت استفاده از پتانسیل اصحاب رسانه به عنوان مشاور رسانه ای یا مدیر روابط عمومی در واحدهای صنعتی بدون مشاور رسانه ای تاکید کرد .

” پارسا ویشمه سرایی ” اضافه کرد : ” این انتظار جدی از مدیران واحدهای صنعتی استان دارم از پتانسیل اصحاب رسانه به عنوان مشاور در کنار خود استفاده کنند و می توانند رصدی از این حیث داشته باشند و برای نشان دادن حمایت از تولیدات داخلی خیلی کارهای بزرگی را انجام بدهند.

وی متذکر شد : ” تجربه برگزاری تورهای رسانه ای سازمان بسیج رسانه گیلان از واحدهای صنعتی استان نشان داده است اگر یک رابط و مشاور رسانه ای در کنار خود می داشتند به طور یقین خیلی موفق تر از واحدهایی عمل می کنند که فاقد این خصیصه مهم هستند و با یلری گیری از اصحاب رسانه در حد بضاعت می توان به واحدهای صنعتی استان کمک کرد تا با قلم هنرمندانه در رسانه های خودشان بازتاب بدهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان یکی از اهداف مهم دوره فعلی مدیریتی این تشکیلات را برگزاری تورهای رسانه ای و بازدید از واحدهای صنعتی استان برای نشان دادن ظرفیت های تولیدی استان در شرایط تحریمی و بد اقتصادی که حرفی برای گفتن دارند و یک حسن است،ذکر کرد.

” پارسا ویشمه سرایی ” خطاب به مدیر عامل شرکت ” امید فردا ” ،تصریح کرد : ” بنده به عنوان گیلانی و شهروند این استان برای اولین بار طی روزهای گذشته نام واحد صنعتی شما را شنیدم که در نوع خود در این خطه بی نظیر است”.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال ” جهش تولید” ،معتقد است : واحد های صنعتی هم چون شما که حرفی برای گفتن دارند در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب می توانند بسیار کمک حال وضعیت اقتصادی جامعه باشند و اعمال تحریم داخلی توسط وارد کنندگان کپسول های چینی برای شارژ محصولات ” سعدی سیلندر ” باید حل بشود.

این مسئول با ابراز خرسندی از در نظر گرفتن زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در شهرک صنعتی سپید رود رشت توسط مدیر عامل شرکت ” امید فردا ” برای توسعه واحد صنعتی و شارژ کپسول های تولیدی و به کار گیری 200 نیرو 6 ماه پس از راه اندازی، از ” سعدی پور شعبان گیل چالانی” قول گرفت زمان بهره برداری از واحد مذکور از اصحاب رسانه  برای افتتاح دعوت کنند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :