کاشف اسرار-25 شهریور ماه 1394 بود مصاحبه ای از مدیر عامل شرکت سرزمین شاد ( هپی لند ) منطقه آزاد انزلی در یکی از پایگاه های خبری استانی منتشر شد و در معرض دید مخاطبین قرار گرفت.

احمد طاهری ” در بخشی از گفتگوی خودش از احداث هتل 5 ستاره وابسته به مجموعه هپی لند در منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار کرد : ” مقدمات احداث هتل مذکور صورت گرفته و طرح احداث آن مشارکت سرمایه گذاران خارجی انجام می شود” .

از زمان انتشار مصاحبه او یعنی 5 سال،5 ماه و 5 روز قبل، سپری گردیده و تاکنون هتلی از سوی مجموعه هپی لند ” ساخته نشده و احتمالا مکان در نظر گرفته شده برای ساخت آن روبروی درب شماره یک فاز تجارت و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی و مقابل ” برج طاووس ” است

علی ایحال این سئوال در ذهن تداعی شده تاکنون وعده ساخت هتل توسط مدیر عامل شرکت سرزمین شاد (هپی لند ) با گذشت 5 سال ،5 ماه و 5 روز محقق نشده است ؟ این در حالی است سازمان منطقه آزاد انزلی طی سنوات اخیر از سرمایه گذاری در این محدوده استقبال می کند؟ به صورت متقن و دلایل مستند پاسخ داده بشود.

لازم به ذکر می باشد زمستان امسال به وسیله سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد کشور درخواست اطلاعات درباره علت عدم ساخت هتل توسط ” هپی لند ” شد و این پاسخ دریافت شد:

“با توجه به اشاره به حضور سرمایه گذار خارجی برای مشارکت در این طرح و تغییر شرایط کشور طبیعی است که اگر طرحی هم مد نظر بوده در آن زمان (زمان انتشار خبر سال 1394 است) پیگیری نشده باشد”

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :