کاشف اسرار-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با مدیر عامل و تعدادی از هنرمندان عضو صندوق هنر ایران بر اعلام آمادگی خود جهت اختصاص اعتباري تا 15 اسفند ماه جاری براي اصحاب هنر و فرهنگ عضو صندوق مذکور برای پرداخت عیدی معادل كاركنان دولت تاکید کرد.

به گزارش کاشف اسرار،” محمد باقر نوبخت حقیقی ” در این دیدار ،اظهار کرد : معتقدم پتانسيل طراحي نظام بيمه‌اي و تامين اجتماعي براي هنرمندان در قالب صندوق و يا هر شكل ديگري در دولت هست و من درخصوص اين موضوع اعلام آمادگي مي‌كنم” .

لازم به ذکر می باشد مدیر مسئول پایگاه خبری ” کاشف اسرار ” در نشست خبری مرداد ماه سال گذشته از معاون رییس جمهوری درخواست اعزام اصحاب رسانه و اعضای خانواده به مشهد مقدس به وسیله قطار به همراه پذیرایی و اقامت رایگان به مشهد مقدس را خواستار شد، که این درخواست اجابت شد و حدود 400 نفر اعزام شدند.

” خلیل اخوان اصغری ” هم چنین در اسفند ماه سال گذشته با انجام مکاتبه ای به عنوان مدیر عامل موسسه غیر تجاری شفاف خبر دیلم ” و مدیر مسئول پایگاه خبری کاشف اسرار با ” معاون رییس جمهوری ” خواستار اختصاص عیدی به اصحاب رسانه معادل عیدی کارکنان دولت را به ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” تسلیم کرد و مورد موافقت قرار گرفت.

به دلیل شیوع کرونا و انجام ساز و کارهای لازم برای اختصاص درست به اصحاب رسانه فعال این اختصاص هدیه یک سال به طول کشید و معاون رییس جمهوری در جلسه اخیر با جمعی از هنرمندان کشور بر پرداخت عیدی تا 15 اسفند ماه جاری تاکید کرد.

وی هم چنین با تشکیل کارزار ” درخواست مدیران مسئول و خبرنگاران پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های دارای مجوز” در آبان ماه سال جاری جاری برای توجه به درخواست های اصحاب رسانه را منتشر کرد که یکی از آنها :”برخورداری اعضای صندوق اعتباری هنر از جمله مدیران مسئول پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران عضو از مزیت بازنشستگی پیش از موعد (مشاغل سخت و زیان‌آور)” بود که هم اکنون مورد موافقت ” نوبخت حقیقی ” قرار گرفته است.

مدیر مسئول پایگاه خبری کاشف اسرار” هم چنین 24 بهمن ماه امسال در دیدار با ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” درخواست تامین بنزین به نرخ دولتی خبرنگاران رسمی شاغل در گیلان تسلیم کرد و مورد موافقت عضو هیات دولت قرار گرفت.

وی طی دستوری در هامش درخواست ” خلیل اخوان اصغری ” خطاب به استاندار گیلان، نوشت : ” بسمه تعالی جناب آقای دکتر زارع استاندار محترم گیلان با سلام مقرر فرمایید در مورد تامین سوخت رفت و آمد خبرنگاران محترم مساعدت لازم صورت گیرد.نوبخت”

النهایه ” خلیل اخوان اصغری ” به عنوان نماینده جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان بر خود لازم می داند از زحمات ، تلاش ها و عنایات ویژه معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به قشر فرهیخته فرهنگ و هنر علی الخصوص رسانه تشکر کند.

اندیشه و تلاش خدمت گزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت. بدین وسیله از تلاش و زحمات مستمر ” محمد باقر نوبخت حقیقی ” تقدیر و تشکر می‌ شود. از خداوند متعال برای این شهروند ایرانی و همشهری ارجمند ، سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمت گزاری را مسئلت داریم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :