کاشف اسرار- یک مقام آگاه در گیلان از صدور حکم مجازات برای اولین مدیرکل و دو تن از کارکنان تعلیق شده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان توسط شعبه دوازدهم دادگاه تجدید نظر استان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه اجتماعی که نخواست نامش فاش بشود ،با اعلام این خبر ، اظهار کرد : ” رضا علیزاده سوستانی ” اهل سوستان شهرستان لاهیجان به 4.5 حبس تعزیری ، انفصال 15 ساله از خدمات دولتی و 74 ضربه شلاق و انتشار در رسانه معین محکوم شد.

به گفته وی ، ” ا.ل.ز” از کارشناسان حوزه میراث فرهنگی به یکسال حبس و 1.5 سال انفصال از خدمت و ” ع.ر.ه.ف ” از کارکنان حوزه میراث فرهنگی به 1.5 سال حبس و دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی محکوم شدند. گفتنی است اجرای کیفر حبس و شلاق به مدت پنج سال معلق شد

این مقام آگاه، متذکر شد : این افراد به دنبال ورود سازمان بازرسی کل کشور زیر مجموعه قوه قضائیه دو پرونده تشکیل گردید و طی مراحل دادرسی محکوم شدند و دیگر افراد پرونده از جمله : ” کیانوش لیاقت ورز، محمد تقی شعبانی میانده، مرتضی صلح جو خواه ،ضیا صالحی، امید عزیزی تبرئه شدند.

به گفته وی، حکم افراد محکوم در روزنامه منتشر می شود ،ضمن این که احتمالا تا روزهای آینده این محکومیت ها توسط سخنگوی قوه قضائیه به اطلاع عموم مردم می رسد ،در این راستا نام و نام خانوادگی و سمت بنده اعلام نشود.

گفتنی است رضا علی زاده سوستانی،”ع.ر.ه.ف” و ” ا.ل.ز ” به دلیل دریافت رشوه ” محکوم شدند و مابقی متهمین شامل :” کیانوش لیاقت ورز، مرتضی صلح جو خواه، محمد تقی شعبانی میانده و ….. ” به دلیل واگذاری کمپینگ های نیمه تمام سفرهای دولت های نهم و دهم به اوقاف و شهرداری ها ” تبرئه شدند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :