کاشف اسرار- نماینده مردم آستانه اشرفیه در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی بر حمایت این سازمان از سرمایه گذاران جوان فعال و با شهامت تر ،دارای اراده ، فکر و اندیشه، تاکید کرد .

به گزارش کاشف اسرار، ” محمد حسین قربانی پینچاه ” در جریان بازدید از پروژه ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال شرکت انبوه سازان آرش ” درباره دلیل بازدید از این مجموعه ، اظهار کرد : نگاه سازمان منطقه آزاد انزلی و دولت ” انقلابی و مردمی ” حل مشکلات سرمایه گذاران است.

وی با اشاره به وجود وحدت رویه بین اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی و سیاست های دولت فعلی برای حل مشکلات سرمایه گذاران ، متذکر شد : خوش بختانه عزم دوستان جزم شده برای حل مشکلات سرمایه گذاران می باشد تا فضل الهی هر چه سریعتر پروژه های سرمایه گذاری موجود در منطقه به معرض افتتاح برسد تا باعث ایجاد اشتغال و رونق بازار بشود.

عضو سابق مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سیاست اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی بازدید از پروژه های سرمایه گذاری می باشد و برای حمایت از شرکت انبوه سازان منطقه آزاد انزلی با دیگر سرمایه گذاران به یک چشم نگاه می کند و تبعیض قائل نمی شود،تصریح کرد : بخش خصوصی صاحبان اصلی منطقه آزاد انزلی هستند.

قربانی پینچاه ” در پاسخ به این سئوال که سازمان منطقه آزاد انزلی چه تمهیداتی در راستای عمل کردن به شعار ” مانع زدایی” و حمایت از جوانان سرمایه گذار علی الخصوص شرکت انبوه سازان آرش ” در دستور کار قرار داده است ، تاکید کرد : محور و مبنای سرمایه گذاری در محدوده منطقه آزاد انزلی در چارچوب قوانین و مقررات مناطق آزاد کشور است.

وی اضافه کرد : این سازمان از سرمایه گذاران جوان فعال و با شهامت تر ،دارای اراده ، فکر و اندیشه، حمایت می کند و با یک چشم و بدون تبعیض به آنان توجه کرده تا برای پروژه بخش خصوصی مانع ایجاد نشود که سرمایه ها بخوابد،رونق نگیرد،تولید راه نیفتد و اشتغال ایجاد نشود .

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :