کاشف اسرار- مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به استوری انتقادی شهردار و یک عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص عدم جذب اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی واکنش نشان داد .

” محمد رحمتی خوبده ” ساعت 45: 12 امروز در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه فرهنگی ،اظهار کرد : در دهه های پیشین آموزش و پرورش در قالب اداره فرهنگ زیر نظر بلدیه هر استان اداره و فعالیت می می کرد.

وی اضافه کرد :از سال ۱۳۲۲ آموزش و پرورش از بدنه ی بلدیه جدا و با تفکیک وزارت آموزش و پرورش و شهرداری ها، براساس قوانین مصوب آن زمان شهرداری ها مکلف به انتقال بی قید و شرط اسناد کلیه ی فضاهای آموزشی و پرورشی به نام وزارت آموزش و پرورش شدند.

به گفته این مسئول،املاک مورد نظر ذاتاً جزء املاک دولتی می باشد اما باتوجه به توافق صورت گرفته در سال ۹۸ و به روزآوری آن در روزهای اخیر مقرر گردید از محل اسناد خزانه اسلامی مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان بابت این املاک تهاتر شود.

رحمتی خوبده ” ، تاکید کرد : پس از ارائه متن قرارداد توسط شهرداری و بررسی آن ابهاماتی در بندهای قرارداد وجود داشت که جهت رفع آن مکاتباتی با وزارت متبوع و دستگاه های نظارتی صورت گرفت که پس از دریافت پاسخ با رعایت ضوابط و مقررات اقدام بعدی صورت خواهد گرفت.

شهردار رشت چند روز قبل با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام ، نوشت : یک اتفاقی افتاده دو روزه روح و روان من رو بهم ریخته. چطور می شود در استانی که ما همیشه داد زدیم منابع ملی به ما نمی رسد مدیری بگوید چون من در شرف بازنشستگی هستم امضا نمی کنم شرمنده!

سید امیر حسین علوی امندانی ” ، اضافه کرد :به همین سادگی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان فرصت از این شهر بره هوا. نمایندگان محترم مجلس، استاندار عزیز، دادستان بزرگوار، بازرس کل استان، دیوان محاسبات و در نهایت مردم مظلوم…

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :