کاشف اسرار- معاون حقوقی و امور استانها وزارت ورزش و جوانان با بیان این که در اولین سفر رییس جمهوری به گیلان ، مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان برای ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان تخصیص پیدا کرد که 30 میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی مجدد مجموعه ورزشگاهی عضدی رشت برای حوزه های مختلف است.

بنیامین شکوه فر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه ورزش، از حضور در بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ،ابراز افتخار کرد.

وی به دلیل انتصاب ” جهان بخش آرمان ” به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان ،پرداخت و خاطر نشان کرد : با بررسی‌های صورت گرفته در کمیته انتصابات وزارت ورزش و جوانان،جهان بخش آرمان از افراد توانمند؛ با سابقه و با انگیزه در حوزه ورزش می باشند به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شدند.

این مقام با ابراز خرسندی از وضعیت گیلان که دارای ظرفیت بی‌نظیر در حوزه ورزش است، تصریح کرد : این استان به لحاظ شاخص های ورزشی و ظرفیت های ممکن بالقوه که هنوز به بالفعل تبدیل نشده است ،در رده های بسیار بالایی قرار دارد.

شکوه فر ، تاکید کرد : وظیفه ما در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و همین طور اداره کل مربوطه در استان سرسبز گیلان این است با برنامه ریزی دقیق نسبت به آینده تمام تلاش خودمان را بکنیم تا ان شالله این ظرفیت‌ها به بالفعل تبدیل بشود.

وی یاد آور شد :در مجموعه وزارت ورزش و جوانان امروز طرح آمایش سرزمین در دست اقدام است.ان شاالله امیدواریم تا پایان امسال در راستای عدالت ورزشی بتوانیم این طرح ها را آماده بکنیم و ارایه بدهیم. حتما موقعیت ویژه ورزشی و جوانان استان گیلان در این طرح مورد لحاظ قرار می گیرد.

معاون وزیر ورزش به سفر اخیر رییس جمهوری به گیلان اشاره و درباره اعتبارات تخصیص یافته ، اظهار کرد : در این سفر مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان برای ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان تخصیص پیدا کرد.

شکوه فر، ادامه داد : امیدوار هستم با این ظرفیت ها به صورت عملی تا پایان سال آینده پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه ورزشی نداشته باشیم و همه پروژه ها در این سطح تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

به گفته وی ،در سفر اخیر رییس جمهوری به گیلان مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی مجدد مجموعه ورزشگاهی عضدی رشت برای حوزه های مختلف در نظر گرفته شد

این مسئول ، متذکر شد :برای دیگر مجموعه های ورزشی این اتفاق رخ داد.به نظر می آید با این تخصیص بسیار عالی که اتفاق افتاد ما گام بسیار بزرگی در حوزه ساخت، تکمیل و راه اندازی مجدد مجموعه های ورزشی نیمه کاره استان داشته باشیم

شکوه فر ” در پایان یکی از مشکلات استان پیری جمعیت ذکر کرد و گفت: گیلان استانی است که در حوزه سالمندی رتبه اول را دارد و در حوزه جوانی جمعیت باید برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :