کاشف اسرار-مدیر آموزش و پرورش آستارا گفت: پرونده دبیر خاطی جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیئت‌ تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.

سید سجاد موسوی با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌ بر تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان شهرستان آستارا، اظهار کرد:‌ معاونین، بازرسی و حراست آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در یکی از مدارس روستایی با حضور در محل نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تنبیه بدنی دانش‌آموز فوق در جریان درگیری دو دانش‌آموز در کلاس درس هنگام تدریس دبیر مربوطه صورت‌ گرفته، ادامه داد: یکی از دانش‌آموزان به صورت مخیفانه نسبت به فیلم‌ برداری موضوع و انتشار آن در فضای مجازی اقدام کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آستارا با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته، پس از درگیری دو دانش‌آموز با یکدیگر، موضوع با وساطت مدیر مدرسه و معلم به آرامش ختم شد، افزود:‌ متاسفانه پس از دقایقی، بار دیگر این دانش‌آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و انجام تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان شد.

موسوی با تاکید بر اینکه طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموزان از سوی عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه ممنوع است، خاطر نشان کرد: علاوه‌ بر صدور توصیه‌نامه برای دبیر خاطی دبیرستان دوره اول سنایی روستای سیبلی، پرونده مذکور جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به هیئت‌ تخلفات آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :