کاشف اسرار -رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور از دریافت اجور معوقه شش ساله ،اقاله قرارداد و واگذاری بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی شهرستان رشت به سرمایه گذار جدید خبر داد.

هادی میرزائی ” دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه اجتماعی از این رسانه به منظور پیگیری و انتشار خبری درباره ابهامات کاروانسرای لات رشت به تاریخ 24 اسفند ماه 1400 ،که منتج به دریافت اجور معوقه شش ساله ،اقاله قرارداد و واگذاری بنای به شخص دیگر شد ،تشکر کرد .

وی با اشاره به انجام ارزیابی فنی و اقتصادی برای واگذاری بنا به سرمایه گذار جدید ، متذکر شد : تضامین قانونی لازم از سرمایه گذار جدید اخذ گردید و قرار است طرح مرمتی این اثر تاریخی با رفع نواقص موجود تحت نظر صندوق احیاء و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور عملیاتی بشود.

این مسئول ، ابراز کرد : قرار است کاروانسرای شاه عباسی شهرستان رشت پس از انجام عملیات مرمتی به : “هتل کاروانسرای ” تبدیل و در معرض مشتریان قرار بگیرد .

میرزائی ” سرمایه گذار جدید را ” میر محمد حسینی ” معرفی و خاطر نشان کرد :برای واگذاری بنای مذکور به سرمایه گذار جدید ارزیابهای لازم قانونی صورت پذیرفت.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :