کاشف اسرار -شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش (سهامی عام) در سال ۱۳۸۸ تحت شماره ۳۵۹۳۲۸ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسید[و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، چند سالی از فعالیت فروشگاه های زنجیره ای ” افق کوروش ” با هدف ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌ فروشی در سراسر کشور می گذرد که بر روی تابلوی سر درب فروشگاه ها تبلیغات اغوا کننده : ” همواره تخفیف ” به چشم می خورد و سبب جلب مشتریان شده است.

مشتریان با مشاهده تابلو فروشگاه ها ، در نظر گرفتن وقت برای مراجعه و خرید احتمالی ، وقتی برخی از کالاها موجود را مشاهده می کند قیمت بر روی کالا و بهای قابل پرداخت در فاکتور یکسان می باشد و هیچ گونه تخفیفی اعمال نمی شود و برای اثبات این موضوع می توان به اجناس : مرغ و بستنی ” اشاره کرد.

از وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، رئیس اتاق اصناف ایران و سازمان تعزیرات حکومتی کشور سئوال می شود آیا نظارت بر این تبلیغات اغوا کننده جزو شرح وظایف تشکیلات تحت مدیریت شما می باشد یا خیر ؟ اگر هست چرا روند این گونه تبلیغات استمرار دارد و چه برخوردی کرده اید ؟ اگر جزو شرح وظایف تشکیلات تحت مدیریت شما نیست ، بر عهده کیست ؟

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :