کاشف اسرار – سرپرست شهرداری رشت با اذعان بر این که برندینگ سازی شهر خلاق خوراک یونسکو نیازمند کمک رسانه هاست، تاکید کرد : برندینگ سازی شهر خلاق خوراک یونسکو نیازمند کمک رسانه هاست:، ضمن این که رشت در آینده شهر برتر کشور می شود

سید مجتبی خدمت بین دانا ” ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار درباره مهم ترین برنامه های خودش برای شهر خلاق خوراک رشت ، اظهار کرد : شهرداری به عنوان نهاد خدمات رسانی به شهروندان در کشور ثبت گردیده و همیشه در بحث خدمات رسانی پیشتاز بوده است

وی افزود : شهرداری رشت به واسطه این که مرکز استان گیلان می باشد و گاهی اوقات جمعیت ساکن شهر حدود 800 هزار نفر و با غیر ساکن در طول روز به بالای یک میلیون و 400 هزار نفر می رسد و به مردم خدمات رسانی می کند در بحث مدیریت شهری دچار چالش است .

این مسئول ،اذعان کرد : برندینگ سازی شهر خلاق خوراک یونسکو نیازمند کمک رسانه هاست که دست ما را بگیرند تا موفق بشویم ،بنابراین از رسانه ها کمک می خواهم چون که شهر بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و از همه شهروندان میخواهم به کمک ما بیایند تا بتوانیم شهر رشت در عرصه بین المللی و کشوری به عنوان تراز اول معرفی کنیم.

خدمت بین دانا ” وعده داد با همکاری و هم دلی تمام مجموعه های مدیریت شهری از جمله : ” ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی – صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت نخستین جلسه شهرهای خلاق کشور مهر ماه امسال در هفته جهانگردی در سطح کشوری برگزار کند.

وی وعده داد گذر خوراک ، تبدیل شهر رشت به عنوان شهر دوست دار کودک ، ایجاد شهر بدون کودک کار و برگزاری دومین همایش سالانه شهر خلاق خوراک در اردیبشهت ماه سال 1402 و برگزاری رویدادهای استارت تاپی را اجرایی بکند تا رشت در آینده شهر برتر کشور ببینیم

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :