کاشف اسرار – جلسه عادی نوبت اول موسسه خانه مطبوعات گیلان از ساعت 10 صبح تا 14 روز جاری در محل موسسه واقع در روبروی بیمارستان پورسینا رشت با رسمیت یافتن شروع به کار نمود .مجمع را رئيس هيأت مديره افتتاح کرد و در جلسه مجمع ابتدا يك رئيس، يك نايب رئيس، يك منشي و دو نفر ناظر از ميان اعضاي مجمع عمومي انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، هدف از برگزاری این مجمع عمومی عادی ، استماع گزارش بازرسان از طریق سایت خانه مطبوعات ایران بود که متاسفانه گزارشی رویت نشد، ضمن این که از دیگر اهداف برگزاری مجمع ، تعیین دو بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل بود.

در انتخابات امروز ؛ خلیل اخوان اصغری – رضا اسدی – مجید مصطفوی – حمید رضا دنیا دیدهء نهزمی، اکبر حیدر پور – محمد ضائیان – حسن غلام پور پاپ کیاده – علی رضا منکوئی و مهر ناز زمین افشان ” به رقابت پرداختند .

در این دور از انتخابات ، از بین 435 نفر از اعضای اصلی خانه مطبوعات گیلان که درباره استمرار عضویت برخی از آنان شائبه وجود دارد به طوری مثالا شخصی چند سالی می باشد مرحوم شد ، شخص دیگری چند سالی می باشد در خارج از کشور اقامت دارد و برخی بنا به شنیده ها در رسانه از قبل معرفی شده همکاری ندارند، 198 نفر در مجمع عمومی امروز حاضر و رای دادند و به خاطر عدم شرکت 20 نفر از اعضا ء ، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

طبق ماده 19 اساس نامه ، در صورتي كه مجمع عمومي فوق ‏العاده در نوبت اول به حد نصاب مقرر نرسد مجمع براي نوبت دوم با حضور اعضاي حاضر كه نبايد از یک پنجم اعضاء اصلی كمتر باشد، و در نوبت سوم با حضور هر تعداد اعضای حاضر، رسميت پيدا مي ‏كند.

طبق ماده 20 اساس نامه ، صورت جلسه مجمع عمومي و تصميمات متخذه در آن، توسط منشي در دفتر مخصوص ثبت شد و به امضاي رئيس، نايب رئيس، ناظران و منشي رسید.

مدیر مسئول پایگاه خبری ” کاشف ارار ” به عنوان احدی از کاندداهای بازرسی ، ضمن تقدير و تشكر از همكاران محترم كه با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرين به صفحه اين موسسه اضافه نمودند، و اميدوار است در دور دوم انتخابات بتوانند با رای مکفی در جهت احقاق حقوق و ایجاد رضایت مندی بیشتر اعضا كوشا باشد

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :