کاشف اسرار – فرماندار فومن در تبیین حمایت این نهاد حاکمیتی از شهرداری های ” ماکلوان ” و ” فومن ” در موفقیت به ثمر رسیدن پروژه های تعرفه شده در اولین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان ، تاکید کرد : فرمانداری کلیه همکاری هایی که لازم باشد تا سرمایه گذاران ورود پیدا بکنند را دارد و یک سری موانع موجود دارد که باید نسهیل گری بشود که آمادگی حل موانع را داریم.

موسی فکور پاشاکی ” در گفنگو با خبرنگار کاشف اسرار به مناسبت برپایی غرفه های شهرداری های فومن و ماکلوان در اولین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که روز دوشنبه هفته جاری در تالار مرکزی شهر رشت افتتاح شده و تا 26 آبان به کار خود ادامه می دهد ، اظهار کرد : فومن به عنوان شهرستان گردشگری تلقی می شود و گردشگران زیادی به لحاظ موقعیت آن سفر دارند .

وی تصریح کرد : بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران ” فومن ” را به عنوان ” قلعه رودخان ” و ” ماسوله ” می شناسند ، اما فرصت های بسیار زیادی در شهرستان برای سرمایه گذاری و هم گردشگران وجود دارد .

نماینده عالی دولت در فومن به ارزیابی حضور و برپایی غرفه های ” شهرداری های فومن و ماکلوان ” در اولین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان پرداخت و خاطر نشان کرد : در نمایشگاه مذکور فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهرهای شهرستان فومن مورد عرضه برای سرمایه گذاران قرار گرفته است.

فکور پاشاکی ” با بیان این که توسط شهرداری فومن ” شش فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری از جمله پارک تفریحی فومن و پارک جنگلی کاس احمدان ” در معرض دید سرمایه گذاران قرار گرفته است ، به معرفی سه فرصت سرمایه گذاری توسط شهرداری ” ماکلوان ” در برگیرنده : ” بام سبز – پارک جنگلی و سورتمه ” اشاره کرد .

وی متذکر شد : سرمایه گذارانی که متمایل به سرمایه گذاری در حوزه فعالیت شهرداری های ” ماکلوان ” و ” فومن ” دارند بیایند سرمایه گذاری کنند و فرمانداری فومن هم آمادگی همه گونه همکاری با سرمایه گذاران در چارچوب قانون را دارد.

این مسئول ، خاطر نشان کرد : شهرستان فومن علاوه بر پروژه های قابل سرمایه گذاری تعرفه شده توسط شهرداری های ” ماکلوان ” و ” فومن ” در نمایشگاه مذکور ، دارای فرصت های بسیار زیاد سرمایه گذاری در حوزه های روستایی دارد که باید آنها را آماده بکنیم و در اختیار سرمایه گذاران بگذاریم.

فکور پاشاکی ” در تبیین حمایت فرمانداری فومن از شهرداری های ” ماکلوان ” و ” فومن ” در موفقیت به ثمر رسیدن پروژه های تعرفه شده در نمایشگاه مذکور ، تاکید کرد : فرمانداری کلیه همکاری هایی که لازم باشد تا سرمایه گذاران ورود پیدا بکنند را دارد و یک سری موانع موجود دارد که باید نسهیل گری بشود که آمادگی حل موانع را داریم.

وی با اشاره به استقرار شهر ” ماکلوان ” در مسیر جاده زیبای دسترسی فومن به ماسوله ، متذکر شد : عن قریب ( به زودی ) ماسوله شهرستان فومن به فهرست آثار جهانی سازمان ” یونسکو ” اضافه می شود و گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به شهر تاریخی و طبیعی مراجعه می کنند و فومن قطب اصلی گردشگری در کشورمان تبدیل خواهد شد که می تواند برای گردشگران جذاب باشد.

فرماندار فومن ” قلعه تاریخی رودخان ” را یکی دیگر از جاذبه های بسیار مهم گردشگری شهرستان فومن ، استان گیلان و کشورمان که زبان زد خاص و عام می باشد را مورد اشاره قرار داد که گردشگران بسیار زیادی به این اثر ملی مراجعه دارند که برنامه ثبت جهانی آن در دستور کار قرار دارد.

فکور پاشاکی ” در پایان به ارزیابی عملکرد شهرداران فعلی ” ماکلوان ” و ” فومن ” با شروع به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر پرداخت و ابراز کرد : ” حیدر ثریا محقق دوست ” و ” کاظم قربانی گشتی ” شهرداران بسیار خوب ، جوان و پر کاری می باشند و با برپایی غرفه در ” اولین نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان ” نشان دادند به دنبال کار هستند و فرصت هایی که در شهرشان وجود را عرضه کنند و ان شاء الله سرمایه گذاران بیایند و سرمایه گذاری کنند و فضای گردشگری شهرستان فومن را رونق بدهند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :