کاشف اسرار – نماینده مردم شهرستان های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از انتخاب و انتصاب : ” حیدر ثریا محقق دوست ، کاظم قربانی گشتی ، یوسف نیرویی و عظیم رضازاده ماسوله ” به ترتیب به عنوان شهرداران : ماکلوان ، فومن ، ماسوله و شفت ” ، ابراز کرد : شهرداران مذکور از نسل جوان ، دارای دانش ، انگیزه ،روحیه جهادی ، بسیار مستعد و توان مند و جزو سرمایه های ارزشمند اجتماعی ما می باشند و تلاش بی وقفه ای از خودشان نشان داده اند

خلیل بهروزی فر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار با اشاره به بازدیدش از غرفه شهرداری های ماکلوان و فومن در اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که از 23 تا 26 آبان ماه جاری در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد ، با تقدیر از زحمات شهرداران های شفت ، فومن و ماکلوان ” اظهار کرد : شهرداران تلاش گر مذکور غرفه های بسیار خوبی را ارائه دادند و صنایع دستی و آن چه مربوط به نیاکان ما بوده را به معرض نمایش مردم و سرمایه گذاران گذاشتند .

وی ابراز کرد : با همه تلاش ها و زحماتی که شهرداران شفت ، فومن و ماکلوان در نمایشگاه کشیدند بخشی از فرصت های شغلی حوزه گردشگری استان گیلان و شهرستان های فومن به نمایش گذاشته شد و این فرصت ها و ظرفیت ها به مراتب بیشتر و مشت نمونه خروار است .

این مقام، متذکر شد : به طور یقین دستگاه های مرتبط با حوزه سرمایه گذاری گردشگری گیلان اعم از: ” سازمان جهاد کشاورزی ،میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری – منابع طبیعی و آب خیز داری – حفاظت محیط زیست – دادگستری و آب منطقه ای استان ” با همراهی ، تفاهم ، هم دلی و هم افزایی می توانند به رونق این بخش کمک بکنند .

به گفته بهروزی فر ” ،گیلانی که این همه فرصت ها و ظرفیت ها در آن وجود دارد ، متاسفانه دارای نرخ بیکاری بالایی است و جوانان بسیار مستعد ، توان مند ، تحصیل کرده . نخبه ای در سطح استان وجود دارند که می توانند در جاهای مختلف و فرصت های شغلی قرار بگیرند برای این که بتوانند خدمات ارزنده ای را به مردم عرضه بکنند.

وی تصریح کرد : ان شاء الله با تفاهمی که به مراتب بیشتر از گذشته به وجود خواهد آمد ما بتوانیم هم بحث اشتغال زایی و هم فضای کسب و کار را در استان گیلان رونق بدهیم و اگر فضای کسب و کار و اشتغال زایی بهتر بشود ، مدیر متحرکه و پیشران اقتصاد کشور خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تاکید رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر این که : “مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند ” اشاره کرد.

بهروزی فر ” با ابراز خرسندی از انتخاب و انتصاب : ” حیدر ثریا محقق دوست ، کاظم قربانی گشتی ، یوسف نیرویی و عظیم رضازاده ماسوله ” به ترتیب به عنوان شهرداران : ماکلوان ، فومن ، ماسوله و شفت ” شهرستان های فومن و شفت ،تاکید کرد : شهرداران مذکور از نسل جوان ، دارای دانش و انگیزه ،روحیه جهادی بسیار مستعد و توان مند و جزو سرمایه های ارزشمند اجتماعی ما می باشند و تلاش بی وقفه ای از خودشان نشان داده اند .

به گفته وی ، انتخاب و انتصاب این جوانان به عنوان شهرداران 4 شهر حوزه انتخابیه شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی ، بیان گر این است ، از این ظرفیت بسیار ارزش مند در به کار گیری جوانان توان مند باید در دیگر دستگاه ها استفاده بشود .

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، اخذ و تخصیص اعتبارات مورد نیاز و هم چنین تقنیین قوانین برای پیش برد برنامه های تدوین شده برای شهرداران مذکور را از جمله برنامه های کاری خودش عنوان کرد.

بهروزی فر ” بعد از ظهر پنج شنبه هفته گذشته در غرفه های شهرداری های ماکلوان ، شفت ، فومن و ماسوله و هم چنین آئین اختتامیه در اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان که از 23 تا 26 آبان ماه جاری در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد با حضور وزیر میراث فرهنگی ، فرماندار فومن ، شهرداران حوزه انتخابیه و تعدادی از مقامات شرکت کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :