کاشف اسرار – امام جمعه موقت شهر فومن با انتقاد از سیستم فعلی نا کارآمد اداری ، تصریح کرد : سیستم فعلی اداری به شدت گرفتار بروکراسی اداری و کاغذ بازی بیهوده است و سبب نارضایتی مردم می شود و زمینه بی عدالتی ، گرانی و تورم شده است و امکان اجرای قوانین بالا دستی هر چند خوب و مترقی ، فعال باشد ، وجود ندارد

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” هادی بصیری ” در خطبه های نماز سیاسی – عبادی جمعه این هفته فومن در جمع نماز گزاران با دعوت آنان به رعایت تقوا و با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان ، اظهار کرد : بسیجی بودن فقط داشتن یک کارت فعال و یا عادی نیست ، بلکه اعتقاد ، باور ، تلاش و کوشش خالصانه می باشد .

وی متذکر شد : یکی از موانع مهمی که در انقلاب داریم این است متاسفانه نظام و سیستم اداری هم تراز و هم راه با اهداف انقلاب اسلامی و اسلام و اهدافی که مقام معظم رهبری و امام راحل در نظر گرفته بودند ،همراهی کامل را ندارد و به این معنا نیست که در ادارات افراد ناباب و ناتوان وجود دارند

خطیب موقت نماز جمعه فومن ، اعتقاد دارد : هم اکنون یک تحولی به وجود آمده و بنا شده بسیاری از اشتباهات رخ داده طی سنوات گذشته جبران بکند و کارهای اساسی صورت بگیرد هنوز به شدت این سیستم اداری دارد مقاومت می کند .

بصیری ” ، تصریح کرد : سیستم فعلی اداری به شدت گرفتار بروکراسی اداری و کاغذ بازی بیهوده است و سبب نارضایتی مردم می شود و زمینه بی عدالتی ، گرانی و تورم شده است و امکان اجرای قوانین بالا دستی هر چند خوب و مترقی ، فعال باشد ، وجود ندارد .

وی با تاکید بر این که سیستم فعلی اداری دارای ضعف می باشد ، افزود : عجیب است حتی آن نهاد های انقلابی هم که پس از پیروزی انقلاب به وجود آمدند و با سیستم اداری قرار گرفتند آنها هم نا کار آمد شدند و کار آمدی انقلابی را از دست دادند و نمی توانند مطالبات مردمی ، رهبری ،انقلاب و نظام اسلامی را پاسخگو باشند .

خطیب موقت نماز جمعه شهر فومن ” وجود رکود در بخش های صنعت ، کشاورزی و تولید و ایجاد نا رضایتی برای مردم و فاصله از بال های : ” اقتصادی و خود کفایی ” دور می کند ، را ناشی از وجود سیستم اداری به ارث رسیده از قبل انقلاب دانست و معتقد است : ” باید یک تحول جدی در این بخش به وجود بیاید و حل بشود.

بصیری ” وجود سیستم فعلی نا کار آمد اداری را یکی از بحران ها و موانع دانست و بر ضرورت چاره اندیشی و حل آن توسط مسئولان انقلابی ، فهیم و متعهد انقلاب تاکید کرد و معتقد است : تگر می خواهیم انقلاب اسلامی به اهداف خودش برسد باید رضایت مردم و استقلال و خود کفایی اقتصادی و کشاورزی ، تولید و اشتغال را به صورت هم زمان داشته باشیم.

به گفته وی ، هر دولتی سر کار بیاید حتی انقلابی ترین باشد باز هم نمی تواند پاسخگو باشند مگر این که سیستم فعلی اداری را اصلاح و تغییر بدهد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :