کاشف اسرار – 26 خرداد ماه امسال بود مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد

از زمان معارفه ” مهدی نقدی ” به این سمت ” 6 ماه و 2 روز ” سپری گردیده و هنوز فرمانداری ” شفت ” با حکم سرپرستی اداره می شود.

نمی دانیم دادن حکم سرپرستی برای اداراتی مانند فرمانداری که حکم نمایندگی از دولت دارد چقدر وجاهت دارد تا چه برسد به اینکه شش ماه طول بکشد و هنوز معلوم نیست که حکمی دائمی فرماندار خواهد خورد یا نه؟!

ماهیت حکم سرپرستی، موقتی است و به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مدت مجاز برای تصدی یک شغل با حکم سرپرستی حداکثر ۴ ماه می باشد.
ما نمی دانیم به چه علت حکم دائم ” آقای نقدی ” صادر نمی شود؟ آیا استانداری از مدیریت وی ناراضی است و می خواهد فرماندار جدید تعیین کند؟

آیا استانداری با دادن حکم دائم مشکلی ندارد ولی وزارت کشور تعلل می کند و به دلائلی نامعلوم حکم دائم را صادر نمی کند. چرا استانداری اعلام نمی کند به چه دلیلی حکم فرمانداری شفت صادر نمی شود، فصل برنامه ریزی در حال سپری شدن است، سرپرست فعلی فرمانداری باید بداند که می ماند یا خیر؟

اگر صدور حکم فرماندار از مرحله استانی گذشته و در وزارت کشور معطل مانده است، وزارت کشور باید پاسخگو باشد چرا و به چه دلیلی حکم سرپرستی فرمانداری که حداکثر می توانست ۴ ماه باشد و در حال حاضر به ۶ ماه رسیده است و تبدیل به حکم دائمی نمی شود؟!!

مردم منتظرند تا هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود و حکم فرماندار به امضاء برسد تا کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی ها سرعت پیدا نماید.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :