کاشف اسرار – فرماندار ماسال ” عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار حسب مشاهدات خودش و گزارشات مردمی ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” غلام رضا گیل چالانی ” امروز طی سخنانی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری ماسال به مناسبت هفتمین روز دهه فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار کرد : عملکرد شهرداری با توجه به روند رو به پیشرفت فعلی با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی میزان ساخت و ساز به دلایل افزایش قیمت مصالح و هم چنین مسکن کم دانست و ابراز کرد : اما عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار حسب مشاهدات خودش و گزارشات مردمی ستودنی است.

این مسئول با اشاره به دغدمه مندی اعضای شورای اسلامی و شهردار ماسال برای حل مشکلات مردم از زحمات این مسئولان تشکر و آرزوی توفیق و سلامت برای یکایک آنان کرد

گیل چالانی ” خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ماسال توصیه کرد در مسیری که دارند گام بر می دارند با سرعت بیشتر و موفق تر پیش بروند .

وی با ابراز خرسندی از ساخت ساختمان ستاد مدیریت بحران شهرداری ماسال طی سه ماه در امسال و افتتاح آن در روز جاری ، وعده تدارک دیدن برگزاری اولین نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ماسال بعد از دهه فجر 1401 داد.

پروژه های عمران شهری شهرداری ماسال امروزبا حضور فرماندار ماسال، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی ، معاونت فرمانداری،بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.
در این مراسم پروژه آسفالت معابر شهری ماسال و پیاده روسازی خیابان معلم با اعتبار ۳۶میلیارد ریال و افتتاح ساختمان مرکزی ستاد مدیریت بحران شهرداری ماسال با اعتبار ۱۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :