کاشف اسرار – 31 فروردین ماه 1401 بود آئین معارفه شهردار ماسال با حضور معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان ، فرماندار شهرستان ماسال ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهر برگزار شد .

به گزارش کاشف اسرار ،در مراسم مذکور طی حکمی ” رامین علیزاده کیش خاله ” به عنوان شهردار ماسال معرفی و شروع به کار کرد و از زمان برگزاری مراسم مذکور 9 ماه سپری شده است.

وی طی مدت فعالیت در این مسند اقدامات و تلاش های موثری برای بهبود عملکرد شهری در حوزه های مختلف انجام داده به طوری که استاندار در نیر ماه امسال به دلیل تلاش برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و جدیت در انجام امور محوله در جهت خدمت رسانی به مردم و افرایش رضایت مندی تقدیر و تشکر کرد.

یکی از اقدامات شهردار فعلی باز سازی یک دستگاه کامیون بنز ده تن مدل 911 و هم چنین یک دستگاه خودروی ” مان ” هشت تنی حمل زباله (زباله پرس) بود که در گذشته قرار بود به دلیل عدم حرکت و فرسودگی با برگزاری مزایده ای به فروش برسند.

شهردار ماسال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ” در این باره ، گفت : این خودروها حدود 20 سال خوابیده بودند و قرار بر این بود به صورت اسقاط فروخته و واگذار می گردید که مبلغ پیشنهادی برای دو دستگاه خودرو 400 میلیون تومان بود که با تلاش شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و هزینه کرد 600 میلیون تومان باز سازی شد.

رامین علیزاده کیش خاله ” بخش های موتور ، اتاق راننده و لاستیک ها از جمله نقاط تعویض شده در خودروی بنز 911 ، عنوان و خاطر نشان کرد : عملیات باز سازی اتاق ، موم کاری ، نقاشی و آهن کشی و هم چنین تعمیر پمپ های هیدرو لیک ” یک دستگاه خودروی ” مان ” حمل زباله (زباله پرس) در تعمیر گاه خدمات شهری شهرداری ماسال انجام شد .

به گفته وی ، هم اکنون قیمت نمونه مشابه دستگاه خودروی ” مان ” هشت تنی حمل زباله (زباله پرس) شهرداری ماسال حدود 6 میلیارد تومان است که با صرف هزینه مابین حدود 700 میلیون تومان وارد ناوگان این نهاد گردید که حدود 4 میلیارد تومان صرفه جویی شد .

این مسئول ، متذکر شد : خودروی بنز 911 هم قرار است با اتصال بالابر آتش نشانی 18 متری برای اطفای حریق مورد استفاده قرار بگیرد که اگر به صورت صفر خریداری می گردید حدود 5 میلیارد تومان جهت خرید خودرو و 4 میلیارد تومان هم برای خریداری بالا بر از بیت المال خریداری می گردید .

علیزاده کیش خاله ” از دستور کار قرار گرفتن واردات تجهیزات استاندارد و پمپاژ بالابر ” خبر داد و گفت : با واردات این موارد مورد نیاز ، عملیات نصب بالابر مطابق با آپشن های روز دنیا آغاز می شود.

فرماندار ماسال ” در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار ” عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار حسب مشاهدات خودش و گزارشات مردمی ستودنی دانست.

” غلام رضا گیل چالانی ” با اشاره به دغدمه مندی اعضای شورای اسلامی و شهردار ماسال برای حل مشکلات مردم از زحمات این مسئولان تشکر و آرزوی توفیق و سلامت برای یکایک آنان کرد

وی در پایان به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ماسال توصیه کرد در مسیری که دارند گام بر می دارند با سرعت بیشتر و موفق تر پیش بروند .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :