کاشف اسرار – اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان بنا به مدارک متقن و اداری نزد ” پایگاه خبری کاشف اسرار ” دارای یک ملک اوقافی به آدرس : رشت – خیابان سعدی – خیابان اقتصاد – خیابان محمدی پلاک 10 می باشد که سالهاست به صورت متروکه بوده و دامنه ها و پنجره ها و قسمتی از نمای ساختمان احتمال ریزش به شارع عام را دارد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، بارها مدیران وقت منطقه دو شهرداری رشت طی دهه نود شمسی مکاتباتی با اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت زیر مجموعه آن می باشد برای رفع خطر از ملک مورد بحث انجام داده اند ولی تاکنون متاسفانه تدبیری برای رفع خطر و مرمت آن از سوی اوقاف صورت نپذیرفته است.

از استاندار و هم چنین بازرس کل گیلان درخواست می شود مدیر کل اوقاف و خیریه استان را مورد باز خواست قرار بدهند چرا آن دستگاه طی سالیان گذشته نسبت به رفع خطر از بنای مذکور و حفظ جان و مال ، اقدامی صورت نگرفته است ؟

لازم به ذکر می باشد یکی از برنامه ‏های اصلاحی حضرت علی (ع) در دوره زمام داری، گماشتن نیروهای شایسته و کار آمد در مصادر امور حکومت بود. زیرا استقرار و دوام حکومت به ویژه با شاخصه‏ های دین داری و عدالت، بدون کار گزاران شایسته عملی نخواهد بود. ضمن این که مدیر جهادی، خستگی ناپذیر و عمل گرا ، قانون مند و قانون مدار است. چنین مدیری دنبال حل مشکلات مردم است.

با توجه به این که پایگاه خبری و تحلیلی”کاشف اسرار”مستند به ماده 48 فراخوان رهبر انقلاب اسلامی برای تکمیل و ارتقاء الگوی پایه اسلامی ایرانی ملزم وظیفه ارتقای نظارت رسمی، مردمی و رسانه‌ای بر ارکان و اجزای نظام دارد،بنابراین ” مدیر کل اوقاف ، استاندار و بازرس کل گیلان ، وظیفه پاسخ گویی را بر عهده دارد.

رهبر انقلاب: افراد، مسئولین، خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخ گو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند. خیلی از اوقات اگر چنان چه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای او که بتواند ذهن ها را روشن کند، تبیین کنند، حقیقت را بیان کنند؛ خیلی چیز خوبی است.۱۳۸۸/۰۳/۲

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :