کاشف اسرار – سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه بندر کیاشهر طی نامه ای به بخش دار ، به عملکرد شهردار در خصوص تجاوز به محدوده پیاده رو دبستان دخترانه رسالت ” واقع در خیابان امام خمینی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، در بخشی از نامه ” علی شرم سار حسن علی ده ” خطاب به ” بخشدار بخش بندر کیاشهر ” آمده است : به پیوست تصویر نامه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در خصوص ساخت سازه نا متعارف ضلع دیوار دبستان دخترانه رسالت جهت اطلاع به حضورتان تقدیم می گردد .

بدین وسیله از جناب عالی تقاضا می گردد جهت حل مشکل پیش آمده دستورات لازم را مبذول فرمایید . بدیهی است در صورت عدم همکاری شهرداری ، موضوع توسط واحد حقوقی و حمایت قضایی اداره کل آموزش و پرورش استان قابل پیگیری و طرح در مجامع قضایی خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان هم پیش از این نامه ای خطاب به رئیس آموزش و پرورش منطقه بندر کیاشهر صادر و به احداث احداث پایگاه راهنمایی و رانندگی در محدوده پیاده رو جنب دبستان رسالت شهر کیاشهر ” اعتراض کرد.

در بخشی از نامه ” علی فائزی ” خطاب به ” علی شرم سار حسن علی ده ” آمده است : پیاده رو در زمره اموال و مشترکات عمومی بوده و تملک ، احداث بنا و … در محدوده مذکور فاقد مجوز قانونی می باشد . لذا مقتضی است بدوآ طی مکاتبه ای با شهرداری جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی درخواست گردد . بدیهی است در صورت عدم همکاری شهرداری موضوع می بایست از طریق مرجع قضایی پیگیری شود / محمد فائزی – مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان

توضیح کاشف اسرار : تعدادی از شهروندان کیاشهری در این راستا نامه ای اعتراضی خطاب به مدیر کل فعلی رسیدگی به شکایات استانداری گیلان تنظیم کردند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :