کاشف اسرار – سرپرست جدید نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی دستی و گردشگری خمام از تدارک دیدن 4 جشنواره نوروزی برای شهرستان در ایام نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” منصور هادی پور ” طی سخنانی در مراسم معارفه اش به عنوان سرپرست جدید نمایندگی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی دستی و گردشگری خمام که با حضور مدیر کل این دستگاه اجرایی به ریاست فرماندار در محل فرمانداری برگزار گردید ابراز امیدواری کرد با کمک ، همراهی ، مساعدت و رهنموردهای بزرگان سیاسی و مذهبی شهرستان بتواند گام های بزرگ و ارزنده ای برای رشد و تعالی و رسیدن به جایگاه اصلی برای مردمان متدین ، با بصیرت و ولایت مدار که همواره در تمام حوزه های علمی ، فرهنگی و سیاسی پای کار بودند ، بردارد.

وی از تدارک دیدن 4 جشنواره نوروزی برای شهرستان در ایام نوروز 1402 خبر داد و در قالب اجرای ساز و سورنای محلی ، نوروزی خوانی ، آئین های هفت سین بران ، عروسی گوله ، حاجی فیروز و عمو نوروز با کمک و درایت و حمایت های فرماندار ، شهرداران ، دهیاران عنوان کرد .

این مسئول ، متذکر شد : از روز سوم فروردین ماه 1402 شمسی در قالب جشنواره فرهنگی با موضوع ” غذا و سفره افطاری ” برگزار و در روز یازدهم فروردین هم جشنواره فرهنگی با عنوان : ” روز دوازده فروردین ” جشن جمهوری اسلامی ” و در روز دوازدهم هم یک سفره تذری به مناسبت سال روز وفات حضرت خدیجه ( س ) می شود.

هادی پور ” با ابراز خرسندی از انتصاب به این سمت جهت خدمت کردن به شهروندان خمامی ، برپایی نمایشگاه ها و فروشگاه های صنایع دستی به صورت موقت مقارن با ایام نوروز را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز 1402 اعلام کرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :