کاشف اسرار – شهردار ماسال از آغاز اسکن کردن پرونده های موجود در این نهاد عمومی غیر دولتی خبر داد و گفت : شهرداری ماسال دارای حدود 14 هزار پرونده می باشد که تاکنون حدود 8 هزار پرونده اسکن شده است.

رامین علی زاده کیش خاله ” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار ” با اعلام این خبر ، افزود : ان شاء الله تا پایان اردیبهشت ماه امسال مابقی پرونده ها اسکن و پرونده ها از حالت فیزیکی خارج می شود .

وی حفظ و حراست از پرونده‌های شهروندان امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد : یکی از دغدغه‌های مهم، وجود سیستمی مناسب برای ثبت و ضبط این پرونده‌ها بوده و هدف از اجرای این پروژه ایجاد فایل‌های دیجیتالی برای پشتیبانی از پرونده های فیزیکی و حفظ اسناد و مدارک مربوط به پرونده‌ها در قبال حوادث طبیعی و غیرطبیعی و استفاده در سیستم های مکانیزه شهرداری با هدف حذف گردش دستی و فیزیکی پرونده ها است.

.این مسئول ، تصریح کرد : بدین ترتیب هرگونه سوء استفاده های احتمالی نیز جلوگیری شده و ایجاد امنیت و دسترسی آسان به پرونده های موجود افزایش می‌یابد.

علیزاده کیش خاله ” در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری ، مدیریت حراست برای حمایت و پشتیبانی از این پروژه تقدیر کرد .

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :