کاشف اسرار – مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به بازدید رئیس دفتر رییس جمهوری دولت دوازدهم از این مجموعه در اول فروردین 1398 و موافقت با اختصاص 17 میلیارد تومان جهت تکمیل ابنیه نیمه کاره ، تصریح کرد : سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با گذشت چندین سال اعتبار مصوب 17 میلیارد تومانی که در سفر رییس جمهوری دولت سیزدهم به 10 میلیارد تومان کاهش یافته را تخصیص نمی دهد و در هواست.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ” سید علی حسینی ” امروز با برپایی نشست خبری به مناسبت پنجمین سالگرد انتصاب خودش به عنوان ” مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ” با بیان این مطلب ، اظهار کرد : به دنبال موافقت رییس دفتر رییس جمهوری اعتباری به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ” و سپس سازمان بهزیستی کشور برای تخصیص به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ” ابلاغ شد.

وی با بیان این که اعتبار مذکور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ابلاغ شده است ، متذکر شد : اشکالی که وارد می‌کنتد این است که سند آسایشگاه به نام علوم پزشکی است، ما نمی‌خواهیم که خلاف قانون حرکتی صورت بگیرید ولی بلاخره برای پرداخت این اعتبار راه‌هایی نیز وجود دارد.

این فعال اجتماعی ، خاطر نشان کرد : سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان درخواست ارائه راهکار برای پرداخت اعتبار مذکور را دارد ولی به اعتقاد ما ” شراره کاووسی ” به عنوان رییس این دستگاه اجرایی و اهل فن و تخصیص بودجه باید راهکار جهت اختصاص اعتبار مذکور ارائه بدهند.

حسینی ” از اصحاب رسانه استدعا کرد که سبب ارسال داد و شنیدن خواسته به حق مدیریت آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ” به سمع و نظر مسئولین ذیربط کشوری و استانی در این رابطه باشند .

وی با تاکید بر این که در صورت تخصیص اعتبار مذکور به هیچ وجه پول به حساب آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ” واریز نخواهد شد ، اضافه کرد : بهره این پول برای نکمیل ابنیه نیمه کاره جهت جذب افراد سالمند و معلول جدید است .

مدیر عامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با ادعا بر این که تصویری از مصوبه رییس دفتر رییس جمهوری دولت دوازدهم در این مجموعه وجود ندارد ، خاطر نشان کرد : این مجموعه به صورت خیریه و بخش خصوصی اداره می شود و تخصیص اعتبار مذکور فقط تا امسال راهگشاست .

حسینی ” در پایان ، گفت : اداره کل راه و شهر سازی و هم چنین سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به صورت جداگانه آمادگی ساخت ابنیه در صورت تخصیص اعتبار مذکور را دارند .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :