کاشف اسرار – به مناسبت فرا رسیدن میلاد مبارک آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و هفته کرامت ، جشن با شکوهی با همت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در پارک جدید الاحداث این شهر از ساعت 18 تا 21 امروز با حضور بخشدار کوچصفهان ، شهروندان و تعدادی از هم استانی ها و هم وطنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، در این جشن مولودی خوانی انجام شد و ” صالح اصغری – جابر وثوق – علی آریو – سعید ترکاشوند – نیما شمشادی و خاله صدف ” برای حضار برنامه مفرح اجرا کردند که حضار شادی خود را با دست زدن ها نشان دادند. ضمن این که به تعدادی از نو عروشان هدیه ای تقدیم شد.

هم زمان با اجرای این جشن از پروژه های عمرانی شهر شامل : پارک جدید الاحداث شهید هادی زاده – المان شهر لولمان – دور برگردان و چندین پروژه آسفالت با حضور مردم و مسئولین به بهره برداری رسید

رییس شورای اسلامی شهر لولمان طی سخنانی در این مراسم با اشاره به برگزاری مراسم معارفه شهردار در 18 مهر ماه 1400 از عملکرد ” رحمان حسین نیا ” طی دوره فعالیت کاری ابراز رضایت مندی کرد.

شهرام زمانی رودبارکی ” ابراز کرد : عملکرد شهردار عالی می باشد ، ” رحمان حسین نیا ” در کنار اعضای شورای اسلامی شهر هستند و ما هم همواره در کنار و پشتیبان وی هستیم .

شهردار لولمان هم طی سخنانی با اشاره به وسعت 2 هزار و 400 هکناری این شهر که یکی از وسیع ترین شهرهای استان گیلان می باشد ، اظهار کرد : الحمدالله با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری و پرسنل عزیز شهرداری توانستیم خدمات شایانی را با توجه به پراکندگی شهر به شهروندان ارائه بدهیم .

رحمان حسین نیا ” اضافه کرد : الحمدالله توانستیم امروز پارک شهید هادی زاده ” در سه راهی جاده رشت به لولمان و چهارده ” به مرحله بهره برداری برسانیم که به درخواست تعدادی از کودکان ، نونهالان و نوجوانان در جشن ولادت امام رضا ( ع ) سال گذشته بوده که به مساحت حدود 700 متر مربع ظرف مدت یک سال با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال ساخته شد .

وی از افتتاح هم زمان پروژه آسفالت ریزی معابر در 4 نقطه شهر لولمان خبر داد و این نقاط را کوچه های : ” چمران – مسجودی – بهاری مقدم – صادقی و… خبر داد .

این مسئول از افتتاح رسمی المان لولمان در ورودی شهر جنب ایستگاه پلیس راه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان خبر داد و تاکید کرد درهفته دولت امسال بیشترین پروژه های عمرانی این شهر در بخش های تابعه شهرستان رشت برای لولمان است.

حسین نیا ” در پایان وعده داد در دوره فعالیت کاری اش به عنوان شهردار ، ” لولمان ” را به عنوان شهری : ” پویا و زیبا ” در شهرستان رشت ارتقا می دهد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :