کاشف اسرار – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به وقایع اخیر بازارگرمی شایع و شایع پراکنی پرداخت و گفت : اگر یک انسان مسلمان نما و مسئول یک اشتباهی کرده است اشتباه آن شخص را نباید به حساب قرآن و دین آورد این همان چیزی است که دستگاه معاویه و یزید می‌خواهد .

به گزارش کاشف اسرار به نقل از بسیج ، احسان الله محمدی؛ در جمع نیروهای انتظامی _نظامی و مردم شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: عاشورا و قیام اباعبدالله یک متن و یک حاشیه ،یک شعار و یک شعوری، یک ظاهر و یک باطنی، یک مصائب و در کنار آن یک مسائلی دارد که باید به آن دقت بیشتر شود.

◾️وی با بیان اینکه قیام اباعبدالله برای مصائب ؛گریه و سینه زدن و حواشی های آن نیست تصریح کرد:گویندگان، همه خطبا و همه جامعه شیعی بیشتر به مصائب و حاشیه‌ها پریداختند تا به مسائل و متن عاشورا،یکی از مسائل کربلا پیام و درس‌هایی است که باید از عزیزان کربلا بگیریم بحث ایمان و تقوا در نهضت کربلا است.

◾این مسئول با اشاره به معرفی قرآن از ایمان آدم ها به دو گونه؛ایمان مستقر، ایمان عاریتی گفت: بعضی از آدم‌ها در جامعه ایمان عاریتی و قرضی دارند ایمانی که قلبی و باوردرونی نیست.

◾محمدی ادامه داد: لذا برخی مسلمان هستند امامومن به خدا و به رسول و قیامت و دین نیستند،ایمان و اعتقاد راسخ و کاملی ندارند که نشان دهنده ایمانش ایمان عاریتی می باشد،با کوچک‌ترین شبهه کنار می‌رود ،آدم بی‌تفاوتی می‌شود، احساس مسئولیت نمی‌کند که این مسئله به خوبی ادر جریان کربلا نمایان است.

وی ۱۸ هزار آدم که از خالصانه‌های مسلمان بودند نمونه ای از افرادبا ایمان عاریتی بیان کردو گفت : این افراد با حسین حسین گفتن و امضاء به عنوان بیعت بدلیل بی معرفتی به طمع پول ،تهدید و مقام به امام حسین ع پشت کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بی‌ ایمانی و بی معرفتی را خطر بزرگی دانست و به دوگونه شکنجه ظاهری و جسمی اباعبدالله الحسین اشاره کردو گفت:امام حسین ع حق و میزان است، حق را باید شناخت که خداوند متعال هم در قرآن و هم توسط رسولان و امامان معصوم حق و میزان را معرفی کرده است آن چیزی که اباعبدالله را در سرزمین کربلا
اذیت کرد بی‌ایمانی و بی‌ تقوایی مردم بود.

◾محمدی به وقایع اخیر بازارگرمی شایع و شایع پراکنی پرداخت و گفت : اگر یک انسان مسلمان نما و مسئول یک اشتباهی کرده است اشتباه آن شخص را نباید به حساب قرآن و دین آورد این همان چیزی است که دستگاه معاویه و یزید می‌خواهد .

◾️وی بزرگترین خطررا تزلزل فکری بیان کردو گفت :تنفر از گناه در نظام الهی دستگاه خداوندی گناه است، غیبت هم بد است بی‌حجابی هم بد است ، توجه افراد به اختلاف خانوادگی افراد و بی توجهی به بی حجابی و بی عفتی و بی ایمانی نشان از تزلزل دارد که باید گفت افرادی که ورود افرادبی حجاب و سگ در آغوش درواقع داعش زمانه می باشند .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :