عضو هیات موسس و مدیر عامل شرکت انبوه سازمان منطقه آزاد انزلی ، ابراز کرد : خدا را شاکریم که هم اکنون شرکت انبوه سازان آرش بالغ بر 1 هزار نیرو به صورت مستقیم دارد و من تنها آرزویم این است که با کمک و حمایت اصحاب رسانه بتوانیم بیش از گذشته در اشتغال این منطقه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کاشف اسرار از زیبا کنار ” آرش تقی پور طی سخنانی در مراسم تقدیر از جمعی خبرنگاران توسط هیات مدیره شرکت انبوه سازان آرش ” ، اظهار کرد : من و برادرم امین با حمایت‌های مادر عزیزم توانستیم نقش موثری در اشتغالزایی این استان داشته باشیم.

وی متذکر شد : برادرم از دوران کودکی به من آموخت که اصل تجارت مردم داری است و ما هر چه قدر دوستان و همراهان بیشتری داشته باشیم به همان اندازه سرمایه به ما اضافه شده است.

این کار آفرین  جوان خطاب به اصحاب رسانه حاضر در مراسم با تاکید بر این نکته که سرمایه واقعی همراهی و اعتماد شما به مجموعه آرش است افزود؛ در استان گیلان کار کردن سختی‌های خاص خود را دارد و مانند هر کارآفرینی در طی کار دچار چالش ها و مشکلاتی بودیم.

تقی پور دهکاء ، اضافه کرد : خوش بختانه با حمایت‌های شما که انرژی بخش هستید و تیم بسیار خوب هلدینگ آرش که از جوانان مستعد و خوش ذوق گیلان تشکیل شده است توانستیم کمک شایانی به ایجاد توسعه و اشتغال در استان گیلان داشته باشیم و همه اینها به لطف خدا و شماست که همیشه همراه و پشتیبان ما بودید.

وی خاطر نشان کرد : ؛ خدا را شاکریم که هم اکنون شرکت انبوه سازان آرش بالغ بر هزار نیرو به صورت مستقیم دارد و من تنها آرزویم این است که با کمک و حمایت شما عزیزان بتوانیم بیش از گذشته در اشتغال این منطقه کمک کنیم.

مدیر عامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی ، تاکید کرد : تلاش ما این است تا زمانی که توان داریم و از حمایت شما عزیزان برخورداریم مجموعه آرش را توسعه دهیم و پس از پایان این پروژه نیز به لطف الهی برنامه‌های دیگری برای شکوفایی منطقه و ایجاد اشتغال جوانان خواهیم داشت و ما دوست داریم که برای این کشور و این استان کار کنیم و ایجاد کارآفرینی کنیم .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :