سرپرست فرمانداری تالش بر تسریع در روند تکمیل ساختمان سالن تشریح شهرستان تاکید کرد و گفت : امسال در کمیته برنامه ریزی ۱/۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن تشریح اختصاص یافته تا این پروژه مهم، به بهره برداری برسد.

🔻به گزارش کاشف اسرار صبح امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد) علی سلیمانپور مدیرکل پزشک قانونی استان گیلان با حضور در فرمانداری با فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش دیدار و گفتگو کرد.

🔻در این دیدار مسائل و مشکلات پزشک قانونی از جمله کمبود نیروی انسانی و ضرورت تسریع در روند تکمیل پروژه در حال احداث ساختمان سالن تشریح در روستای تره طول گیلان بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

🔻سرپرست فرمانداری تالش در این دیدار عنوان کرد : با توجه نیاز مبرم شهرستان به ساختمان تشریح، امسال در کمیته برنامه ریزی ۱/۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سالن تشریح اختصاص یافته تا این پروژه مهم، به بهره برداری برسد.

مدیرکل پزشک قانونی استان گیلان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش و رییس راه و شهرسازی این شهرستان از ساختمان اداری و سالن تشریح بازدید صورت گرفت.

🔻لازم به ذکر است ساختمان سالن تشریح در زمینی به مساحت 1 هزار و 500 مربع و با زیربنای ۶۵۰ متر مربع در دو طبقه با پیشرفت ۸۰ درصدی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست احداث می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :