🔻سرپرست فرمانداری تالش گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا خدمات و عملکرد دولت را به نحو مطلوب‌تری در سطح جامعه انعکاس دهیم.

🔻به گزارش کاشف اسرار ، صبح امروز (شنبه ۲۱ مرداد) فرامرز مرجانی در جلسه مشترک برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت و برگزاری یادواره شهدای کارمند در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان و دومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و شورای بهداشت که با حضور امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری تالش برگزار شد گفت: شهدا با تقدیم خون خود موجب اقتدار نظام و عزت جمهوری اسلامی شدند.

🔻سرپرست فرمانداری تالش گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند بویژه شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان شهید نقش مهمی در آشنایی مردم به خصوص جوانان با خدمات، سیره و اهداف نورانی آنها دارد و باید همواره به آن عنایت داشته باشیم.

مرجانی با بیان اینکه دولت سیزدهم در تحقق وعده‌های خود صادق است ادامه داد: خدمت رسانی به مردم با مشارکت همه آحاد جامعه و تلاش مضاعف مدیران باید با قوت و درایت در استان پیگیری شود.

وی عنوان کرد : امسال به همت ستاد بزرگداشت هفته دولت و با همکاری مدیران دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کنار پروژه‌های عمرانی در هفته دولت مدنظر شهرستان است.

تین مسوول با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت : با عنایت به ابلاغ قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره­ مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه تاریخ ۱۶ مرداد اقدام به پیش ثبت نام از درگاه وزارت کشور نموده اند تا به امروز ۵۵نفر در حوزه انتخابیه طوالش که ۴۸ نفر مرد و ۷ نفر خانم اقدام به پیش ثبت نام نموده اند و تا فردا ساعت ۱۸ عصر روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه وقت دارن تا پیش ثبت نام را انجام دهند.

🔻گفتنی است: به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مرداد آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تجلیل از آزدگان سرافراز شهرستان و یادواره شهدای کارمند در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید والا مقام استان گیلان در شهرستان تالش برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :